Biltemas cyckelbyxor (Storlek)

Gurkburken

Ny medlem
Tänkte passa på o köpa ett par cykelbyxor på Biltema imorgon och undrar lite hur storlekarna är.

Har aldrig ägt ett par cykelbyxor tidigare, har Medium i boxerkalsoner och shorts, kommer medium även passa mej i cykelbyxor(biltemas)?

Jag kör L på boxer och L på mina Biltema cykelbyxor. Annars är ju ett alternativ att du provar dem.

har inte cyklat i dem men när jag kände på dem så tyckte jag att det mest likna ett par tights med en tvättlapp insydd...

Men sen beror det väl på hur långe man tänkte sitta i sadeln...

Mvh
Fredrik

Cyklar du mycket så rekommenderar jag absolut att inte köpa dessa byxor. Jag har mina mer som reserv. Stoppningen är inte mycket att hänga i julgran.

just cykelbyxor skulle ja säga att man ska satsa på ett par vettiga. det ä inte rätt ställe att snåla, snåla hellre på tröja osv. craft har okay/bra grejer för under 500 kr som ä klart vettigare

Newline har rätt bra byxor numera tycker jag. Håller kanske inte världslänge om man cyklar mycket, men okej för priset. Brukar kunna vara rea på Cyclecomponents oxå. Köpte nyligen Giordana där efter bra betyg i "Aktiv Träning". Dom kändes inte mycket för världen först men när man väl fått på sig dom så funka de skitbra.

Mvh
Fredrik

Tillbaka
Topp