Blå Spezialised MTB vid Gömmaren se hit!
Var ute och sprang i gömmarens naturreservat i morse. Ibland är det ngn enstaka MTB åkare som kör i spåren, tror dock det gäller cykelförbud där. Men jag är av den åsikten att skogen är till för att njutas av alla, bänder man lite på reglerna så får man visa lite extra hänsyn bara.
Så till dig som kör ner för en riktigt tight singletrack i svinhög fart så jag och 2 andra samt en hund får kasta oss åt sidan, du får gärna välja att
1. Köp en riktig cykel, tyckte att jag skymtade ett batteri på den där..
2. Lära dig lite respekt för din omgivning
3. Vill du hålla dessa farter, så fins det jätte fina spår 2 km bort i Flottsbro. om det är för långt att cykla så har dom också laddstationer där (misstänker att du har en TESLA)
Så... fick jag gnälla av mig, vill inte att det ska vara tråkig stämning i skogen och det vart det, blir lite att alla som sen åker MTB i skogen runt gömmaren blir "idioter"
Så till dig som kör ner för en riktigt tight singletrack i svinhög fart så jag och 2 andra samt en hund får kasta oss åt sidan, du får gärna välja att
1. Köp en riktig cykel, tyckte att jag skymtade ett batteri på den där..
2. Lära dig lite respekt för din omgivning
3. Vill du hålla dessa farter, så fins det jätte fina spår 2 km bort i Flottsbro. om det är för långt att cykla så har dom också laddstationer där (misstänker att du har en TESLA)
Så... fick jag gnälla av mig, vill inte att det ska vara tråkig stämning i skogen och det vart det, blir lite att alla som sen åker MTB i skogen runt gömmaren blir "idioter"