Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vernersson sa:Fjärdebrunn sa:Kan man messa på jobbet så kan man ju även swisha på jobbet.
Fler än bara jag som tänkte samma sak.
JTF sa:Nu är annonsen på Eggbeater-pedalerna borta.
Skogling sa:Bra.
Är Cyklist och Ante Hedlund samma person?
När du formulerar dig så behövs nog en förklaring.Skogling sa:Bra.
jomper sa:Vi borde givetvis stänga av kontot egentligen. Nackdelen med det är att det bara är att skapa ett nytt konto och då är det ju svårt att veta vem det rör sig om.
Vernersson sa:jomper sa:Vi borde givetvis stänga av kontot egentligen. Nackdelen med det är att det bara är att skapa ett nytt konto och då är det ju svårt att veta vem det rör sig om.
Kan ni ite stoppa vederbörande från att annonsera på K&S?
Jensen sa:Vernersson sa:jomper sa:Vi borde givetvis stänga av kontot egentligen. Nackdelen med det är att det bara är att skapa ett nytt konto och då är det ju svårt att veta vem det rör sig om.
Kan ni ite stoppa vederbörande från att annonsera på K&S?
Problemet är ju att han bara skapar nytt konto och använder det o säljer med. Eller låssas sälja
Klucken sa:När du formulerar dig så behövs nog en förklaring.Skogling sa:Bra.
Vad gör att du tror det?
Hasse#7 sa:Han kan bli Happyprofil och få lite utrymme att förklara sig....
Octagon sa:Jag blev blåst av en Per Andreas Cedercrona. Nån mer som råkat ut för honom?
Doctor C sa:Personen i fråga kanske använder Happy som ett kreditinstitut för att lösa andra kortfristiga skulder?
Razzr sa:Jag blockade honom från Cyklar / Cykeldelar Köpes säljes bytes skänkes på fb.
Kan säga att han inte kan handla på någon av dom lbs där han bor pga att han inte betalt.
Även beställt dyra cykel som när den väl kom inte kunde betala och dessutom bara ignorerade lbs i stället för att förklara läget.
Bovelius sa:Razzr sa:Jag blockade honom från Cyklar / Cykeldelar Köpes säljes bytes skänkes på fb.
Kan säga att han inte kan handla på någon av dom lbs där han bor pga att han inte betalt.
Även beställt dyra cykel som när den väl kom inte kunde betala och dessutom bara ignorerade lbs i stället för att förklara läget.
Happy's egna Johnny Bode..
Lars.E sa:Tycker synd om alla som drabbats av dessa affärer.
Tycker även synd om huvudpersonen i allt detta då det med all sannolikhet finns något bakomliggande som gör att det blir på detta sätt gång på gång.
Så otroligt tråkigt att det ska behöva bli såhär.
Hugget sa:Nu är det löst han swishade tillbaka pengarna.
emigus sa:Min mardröm är att hamna i lyxfällan för att köpt för mycket cykeldelar:) Tyvärr verkar det som någon annan ligger betydligt sämre till...
Paco sa:emigus sa:Min mardröm är att hamna i lyxfällan för att köpt för mycket cykeldelar:) Tyvärr verkar det som någon annan ligger betydligt sämre till...
Min mardröm är att min fru ska få reda på hur mycket mina, och hennes, cyklar egentligen kostar?
Bovelius sa:Sant, Bode var ett geni på många sätt.
geologen sa:Bovelius sa:Sant, Bode var ett geni på många sätt.
Fast kanske inte just på det ekonomiska planet...
Ja ja, det var ändå småpengar. Märkligt att såna väljer att ta betalt med Swisch...ForesterGuy sa:Octagon sa:Jag blev blåst av en Per Andreas Cedercrona. Nån mer som råkat ut för honom?
Förekommer på Lexbase...