glitch
Aktiv medlem
Blinkmonglon+ANNAT! - Jag får spatt, hur få dem att sluta?
Globalistic skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan det inte vara så att blinkande lampor kopplar
> bilister direkt till cyklister somni många fall
> innebär sänkt hastighet och ökad hänsyn för
> bilisten?
>
Nej så kan det inte vara. Blinkande lampor kopplar jag till utryckningsfordon, vägarbeten och sist i ordningen idiotcyklister som lever i någon faslk förhoppning att deras discoshow gör de tryggare.
Reflexväst däremot kopplar jag till cyklister, löpare, vägarbetare och andra individer som anser livet vara värt att leva och därför ser till att synas ordentligt i trafiken. För dessa individer saktar jag alltid med än gärna ner lite extra så att de kan fortsätta med det de gör utan att behöva vara rädda för mördarmaskinen.
-------------------------------------------------------
> Kan det inte vara så att blinkande lampor kopplar
> bilister direkt till cyklister somni många fall
> innebär sänkt hastighet och ökad hänsyn för
> bilisten?
>
Nej så kan det inte vara. Blinkande lampor kopplar jag till utryckningsfordon, vägarbeten och sist i ordningen idiotcyklister som lever i någon faslk förhoppning att deras discoshow gör de tryggare.
Reflexväst däremot kopplar jag till cyklister, löpare, vägarbetare och andra individer som anser livet vara värt att leva och därför ser till att synas ordentligt i trafiken. För dessa individer saktar jag alltid med än gärna ner lite extra så att de kan fortsätta med det de gör utan att behöva vara rädda för mördarmaskinen.