Blockettråden 2

Blockettråden 2
Verkar som om någon på xxls marknadsavdelningen läser den här tråden

Bilagor

• tmp_27967-Screenshot_2016-03-15-20-39-04-1-1527700184.png
    tmp_27967-Screenshot_2016-03-15-20-39-04-1-1527700184.png
    131.8 KB · Besök: 40
Blockettråden 2
Nu tittade jag bara som hastigast innan och såg att skivorna var "dubbel brandade" men inte mer noga än så.

Vild tanke, det är inte så att Ashima & KCNC får sina skivor OEM producerade av samma tillverkade och att skivorna bara hade fått dubbelt tryck?

Detta ovan är inget påstående utan en ärligt menad fråga.

Blockettråden 2
Mycket möjligt.
JockeS valde att ta bort sin kommentar ser jag. det är nog bara han som har förklaringen.

Har skivorna fått dubbelt tryck så bör dom kanske sorteras ut vid tillverkning. Dom ser då olika ut. :)

Blockettråden 2
NickPick sa:
Mycket möjligt.
JockeS valde att ta bort sin kommentar ser jag. det är nog bara han som har förklaringen.

Har skivorna fått dubbelt tryck så bör dom kanske sorteras ut vid tillverkning. Dom ser då olika ut. :)

Jo det var min annons och sökte förklaring till hur man såg att dom är kopior då jag inte hade den blekaste att dom ev var kopior.
Dom satt på en cykel som hade KCNCs bromskit, bromsar och skivor, som jag sålde för ett tag sen.

Blockettråden 2
eiskall sa:
"Mest vilat sig i form med andra ord."

Jag förstår varför cykelglädjen inte har infunnit sig.

Tja, enligt texten så har det körts Triathlon. Det är ju ett sätt att få sadeln längre fram. Det kan ju vara så att minsta storleken var för stor, även den. Men 9500kr känns lite mycket för en cykel från 2011, oavsett kokosplasten.

Blockettråden 2
Jeppe_E sa:
Tja, enligt texten så har det körts Triathlon. Det är ju ett sätt att få sadeln längre fram. Det kan ju vara så att minsta storleken var för stor, även den. Men 9500kr känns lite mycket för en cykel från 2011, oavsett kokosplasten.

Ja, tempoposition med den sadelvinkeln lär ju som sagt döda både cykelglädjen och hel del annat.

Blockettråden 2
Senast ändrad:
Blockettråden 2
emmer sa:
Lucifer sa:
gerrardsdobbar sa:
Är väl inget fel på den för 2000kr?
är böjd att hålla med.
Förvisso inte helt modern men såväl diket, som dem bizarra driften att trampa sig runt detsamma, är ju äldre än så...

Det kan vara jag som är ute och snurrar här. Fick för mig att detta var ett ex av de jugoslaviska kolstålscyklarna på 15 kilo som har gjort några varv i denna tråd. Fel av mig - sorry!

Blockettråden 2
Paco sa:

Verkar vara från 2002/3 nånting, kanske fanns några år iofs.

http://forums.mtbr.com/general-discussion/porsche-bikes-does-anyone-own-owned-one-89282.html#post790718 sa:
...
I'm in sales at a Porsche dealership and they made us stock one a few years back when they first came out. It was a nice bike, but a horrible value. It was built by some euro bike company and had an odd mix of Sachs and Magura components. The suspension fork was a very light triple clamp fork, but looked to be very basic in spring and damping quality. There was no way we we're ever going to sell it, so we threw it in on a 911 deal. Probably hanging in a garage, untouched.
...

http://www.tradera.com/item/291707/250641444/porsche-bike-fs-evolution-
"Vinnande bud 415 kr KARRERA (23 bud)"

Tillbaka
Topp