Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dave1979 sa:Aslurt sa Bill, stulen sa Bull. Första gånge jag hört att limited edition från classe är något man vill ha....
Ska man hålla på så vet ingen var det slutar...LesGrossman sa:å sedan är "Trulsa" ett anagram på Strula...
emmer sa:Ska man hålla på så vet ingen var det slutar...LesGrossman sa:å sedan är "Trulsa" ett anagram på Strula...
emmer sa:Ska man hålla på så vet ingen var det slutar...LesGrossman sa:å sedan är "Trulsa" ett anagram på Strula...
Tänke mer tillvridningen trulsa var ursalt, men vi får väl fortsätta en vända till :-)LesGrossman sa:Du tänker på att aslurt också är ett anagram på strula?emmer sa:Ska man hålla på så vet ingen var det slutar...LesGrossman sa:å sedan är "Trulsa" ett anagram på Strula...
emmer sa:Tänke mer tillvridningen trulsa var ursalt, men vi får väl fortsätta en vända till :-)LesGrossman sa:Du tänker på att aslurt också är ett anagram på strula?emmer sa:Ska man hålla på så vet ingen var det slutar...LesGrossman sa:å sedan är "Trulsa" ett anagram på Strula...
Barometer sa:emmer sa:Tänke mer tillvridningen trulsa var ursalt, men vi får väl fortsätta en vända till :-)LesGrossman sa:Du tänker på att aslurt också är ett anagram på strula?emmer sa:Ska man hålla på så vet ingen var det slutar...LesGrossman sa:å sedan är "Trulsa" ett anagram på Strula...
Lurats?
LesGrossman sa:Barometer sa:emmer sa:Tänke mer tillvridningen trulsa var ursalt, men vi får väl fortsätta en vända till :-)LesGrossman sa:Du tänker på att aslurt också är ett anagram på strula?emmer sa:Ska man hålla på så vet ingen var det slutar...LesGrossman sa:å sedan är "Trulsa" ett anagram på Strula...
Lurats?
Haha det blir det ju.. då tror jag att vi kan avsluta det hela!
toga sa:
Ja precis!! Eller sadelskyddet/värmaren/ eller vad det nu är.tmalm sa:Ja vem blir inte sugen på ett par compahjul i colfiber.
Bara spacersen under stammen är väl värda 45 lax.
/T
Henrik1 sa:Ja precis!! Eller sadelskyddet/värmaren/ eller vad det nu är.tmalm sa:Ja vem blir inte sugen på ett par compahjul i colfiber.
Bara spacersen under stammen är väl värda 45 lax.
/T
Maakus sa:
Nu kommer fatbikemaffian och tar dig.Kalaskevvan sa:Maakus sa:
Vad är grejen med fatbikes?? Vad fyller det för Funktion förutom att se sjukt osnyggt ut?
Ja, de kostar säkert 270 för exakt samma och 165 för liknande och tar säkert tre dagar att få hem...gerrardsdobbar sa:
MIGHTYnoob sa:när man alltid kör 100% i bocken
gerrardsdobbar sa:
toga sa:https://happyride.se/annonser/ad.php?id=68178
Jobbar nog med marknadsföring
Alltså, är det svårt att skriva av vad som står på ramen? Två stavfel i samma ord
Det är väl sådant som brukar beskrivas med”påverkar inte funktionen”.freddag sa:lite bruksslitage på ramen vid vevpartiet https://auctionet.com/sv/932598-cykel-trek-2000-tal
Gillar att man inte orkar med mödan att lägga på kedjan för fotot.storfiskarn sa:
ulfalf sa:Funderar på att köpa lite småsaker på K&S, men säljarens namn i swish stämmer inte med uppgivet namn i annonsen. Säljaren har en underlig blandning saker till salu också, många olika växelgrupper, en otippad Lauf-gaffel osv. Vill heller inte träffas utan ska prompt skicka paket. Man vill ju gärna inte medverka till pengatvätt, hur gör ni andra? Kanske inte tillräckligt för att motivera en anmälan men man misstänker ju något fuffens.
xyz-saft sa:ulfalf sa:Funderar på att köpa lite småsaker på K&S, men säljarens namn i swish stämmer inte med uppgivet namn i annonsen. Säljaren har en underlig blandning saker till salu också, många olika växelgrupper, en otippad Lauf-gaffel osv. Vill heller inte träffas utan ska prompt skicka paket. Man vill ju gärna inte medverka till pengatvätt, hur gör ni andra? Kanske inte tillräckligt för att motivera en anmälan men man misstänker ju något fuffens.
Jag hade dragit öronen åt mig när det är så många varningsklockor som ringer samtidigt...
marr sa:xyz-saft sa:ulfalf sa:Funderar på att köpa lite småsaker på K&S, men säljarens namn i swish stämmer inte med uppgivet namn i annonsen. Säljaren har en underlig blandning saker till salu också, många olika växelgrupper, en otippad Lauf-gaffel osv. Vill heller inte träffas utan ska prompt skicka paket. Man vill ju gärna inte medverka till pengatvätt, hur gör ni andra? Kanske inte tillräckligt för att motivera en anmälan men man misstänker ju något fuffens.
Jag hade dragit öronen åt mig när det är så många varningsklockor som ringer samtidigt...
Vill inte träffas. Gå inte i den fällan.
Paco sa:marr sa:xyz-saft sa:ulfalf sa:Funderar på att köpa lite småsaker på K&S, men säljarens namn i swish stämmer inte med uppgivet namn i annonsen. Säljaren har en underlig blandning saker till salu också, många olika växelgrupper, en otippad Lauf-gaffel osv. Vill heller inte träffas utan ska prompt skicka paket. Man vill ju gärna inte medverka till pengatvätt, hur gör ni andra? Kanske inte tillräckligt för att motivera en anmälan men man misstänker ju något fuffens.
Vill inte träffas. Gå inte i den fällan.
Garanterat en blåsning.
NickPick sa:Jaha, är han här också! Heter typ mohammed alahmad (dålig stavning) på Facebook. Försöker sälja hardtails i lägre prisklassen, sen styckar han dom. Vet inte hur många cyklar han har annonserat ut.
Frågade om han hade en chop shop "jag har inte" s
Fick jag som svar :D
Nästan värre än hon Cecilia Asplund som säljer stulna elcyklar i samma grupp.
Gruppen heter typ "cyklar cykeldelar säljes bytes" på Facebook.
storfiskarn sa:
Jonas D sa:storfiskarn sa:
Nishiki-Micke har tänkt utanför boxen och det gick inte så bra.
storfiskarn sa:Jonas D sa:storfiskarn sa:
Nishiki-Micke har tänkt utanför boxen och det gick inte så bra.
Cyklarna som dom gamla pundarna använder i området där jag bor brukar se ut så.
Inte så petiga med hjulstorlekarna när dom plockar nya hjul.