Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var ju uppe i Stockholm![]()
Säljes: Säljer GT 26” äldre
Hej ny säljer jag min GT som är en 26 tums cykel. Har lämnat in cykeln på serhappyride.se
Saftigt pris på servicen. Nästan 5000kr för kassett, kedja, bromsklossar däck och vajrar.
1000kr för delarna, 3750kr för arbetet?
Med tanke på att en vän fick betala 550 kr för byte av kedja på sin damcykel (de bytte inte drevet), så är ju 4760kr för sån service tyvärr inte helt otänkbart....Var ju uppe i Stockholm
Jimmy år åtalad i flera mål eller förekommande i flera fall av tvistemål eller strafföreläggande. Ett eller flera ärenden avser brottmål där Jimmy åtalats vid en eller flera domstolsinstanser
![]()
Säljes: Dura Ace C60 WH-R9100 Clincher
Först till kvarn! Dura Ace C60 WH-R9100 Clincher Carbon/alu hjulset. Grymt snabba kvalitetshjul av Shimanos b&ahappyride.se
Snabba seriösa bud och först till kvarn. Jag kan bara tolka det som att om jag snabbt som ögat bjuder en hundring, och verkligen, verkligen, verkligen är beredd att langa upp den hundralappen, ja då är hjulen mina. Synd att jag inte behöver nya hjul...
Jimmy år åtalad i flera mål eller förekommande i flera fall av tvistemål eller strafföreläggande. Ett eller flera ärenden avser brottmål där Jimmy åtalats vid en eller flera domstolsinstanser
Det är inte så att någon saknar en lådcykel, kanske till och med sin egen? Jimmy har iaf en till salu som säkert har en annan historia än den han berättar.
Visa bilaga 459171
verkar vara lätt att tapp bort laddare
Visa bilaga 459572
Förstår inte riktigt vad du menar? Medlemmen ifråga är iallafall bannad, personnummer är bannat och annonsen borttagen.Häromdagen. Köp och sälj som numer är premium.
Personen är dömd för X antal brott
Lite dyrt för en engångshjälm kan man tycka.Nån som kan klura ut vad den här annonsen handlar om? Det står att det är en Omne och bilden finns på lådan. Men bilderna på hjälmen visar en Ventral Air. Den har inte heller nån Poc logga. Jag kan inte hitta en sån på nätet utan logga. Möjligen fake?
![]()
Jag tolkar det som att vad som saluförs är en möjlighet att prova hjälmen i fråga. En gång. Men jag är ovan att vara uppe efter 22:00 vilket måhända kan påverka min förmåga att analysera text.Nån som kan klura ut vad den här annonsen handlar om? Det står att det är en Omne och bilden finns på lådan. Men bilderna på hjälmen visar en Ventral Air. Den har inte heller nån Poc logga. Jag kan inte hitta en sån på nätet utan logga. Möjligen fake?
![]()
Något är ju knas. Det är ju absolut inte samma hjälm som på bilden på lådan iallafall.Jag fick fler bilder. Han hävdar fortfarande att det är en Omne, och nu har han skickat en bild med hjälmen i lådan, förmodligen för att bevisa det.
Kan den verkligen vara falsk? Har aldrig sett en fake hjälm. Det finns inga klistermärken på insidan, som det gör på de flesta hjälmar.
Visa bilaga 460747Visa bilaga 460748Visa bilaga 460749
Som med mycket annat finns det på de kinesiska handelsplattformarna.Kan den verkligen vara falsk? Har aldrig sett en fake hjälm.
Hade ingen aning om det faktiskt, alltså just hjälmar.Som med mycket annat finns det på de kinesiska handelsplattformarna.
Försöker bara se till så att folk inte blir lurade. Nu är det förmodligen inte så många av köparna som besöker den här tråden. Man gör vad man kan dock.Jag bryr mig inte....nu ska jag ut och cykla ?
Det tänkte jag också på. Kan också vara så att han köpte den begagnad och fick den i lådan. Ser han dock inte att hjälmen på bilden är en helt annan variant? Problemet är att den inte har några Poc märken. Har aldrig sett en Ventral Air Spin utan märken. Den verkar inte ha ett sånt där gummi som håller glasögonen heller.Han har kanske köpt den så själv och har inte egen kunskap om vad som är rätt.
Kanske hängde ute i en butik sen la dem den i första lediga lådan när han skulle knalla hem.
Jo, men det kanske är en bra idé att informera andra om att hjälmen potentiellt kan vara falsk. Om det inte är några konstigheter i det här fallet så borde säljaren ha ett kvitto. Jag är själv också intresserad om det skulle vara en äkta Ventral Air, för det priset. Nu inväntar jag svar på om det finns ett kvitto. Känns som om jag redan vet svaret på det.När vi kollade skidhjälmar på xxl rea i våras så var det kaos på både hjälmar och glasögon. Inga konstigheter med fel låda där. Låt bli att köpa så är det klart
Frågade du efter kvitto när du pratade med säljaren?Jo, men det kanske är en bra idé att informera andra om att hjälmen potentiellt kan vara falsk. Om det inte är några konstigheter i det här fallet så borde säljaren ha ett kvitto. Jag är själv också intresserad om det skulle vara en äkta Ventral Air, för det priset.
Färgen ser också konstig ut, ingen aning vad det är för färg.
Ja. Det var min sista fråga till honom efter att han skickat fler bilder. Får se vad eller om han svarar.Frågade du efter kvitto när du pratade med säljaren?
Spännande. Har oxå frågat efter kvitto och väntar på svar.Ja. Det var min sista fråga till honom efter att han skickat fler bilder. Får se vad eller om han svarar.
Inklusive frakt, ett par däck från Hutchinson (åtminstone följer de med skivbroms-versionen) samt garanti och två års krasch-ersättningsprogram.
Som jag misstänkte, han har inget kvitto och hävdar att han köpte den här på Happy. Tänk på att han också skriver i annonsen att den är helt ny och bara provad. Hur stor är chansen att nån köpte en helt ny hjälm för 2000kr och sålde den för honom att sälja vidare för 700kr? Och inget kvitto på en helt ny hjälm.Spännande. Har oxå frågat efter kvitto och väntar på svar.