IM
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag med......Oki för en C64 med uberkomponenter.... men detta..... nja - jag bangar
Ja, du måste dra av 11% på det säljaren betalade.Missar jag något här?
![]()
Säljes: Tacx Flux S trainer
Säljer en Tacx Flux S trainer. Inköpt feb 2021. Använt cirka 20 timmar. 12x142mm Tru Axle fölhappyride.se
![]()
Tacx Direktdriven Trainer Flux S Smart Trainer T2900S
Tacx Flux är favoritmodellen som kombinerar den höga prestanda man får hos märkets värstingmodeller med en lite snällare prisbild, allt med väldigt lite kompromiss. Flux S är modellen för dig som vill ha en riktig bra träningsupplevelse med en fullt uppkopplad direktdriven trainer men inte vill s...www.bikester.se
Fast just den finns ju i lagerJa, du måste dra av 11% på det säljaren betalade.
Teorin är väl att hyllorna gapar tomma
Ja, det är en dålig teori.Fast just den finns ju i lager
Nää på det stora hela har du nog rätt. Men jag undrar fortfarande hur folk resonerar när de sätter sånna här priser.Ja, det är en dålig teori.
Jag gissar faktiskt på att man drar en rövare. Men jag inte.Nää på det stora hela har du nog rätt. Men jag undrar fortfarande hur folk resonerar när de sätter sånna här priser.
Jag får intrycket att folk inte känner till att det finns nätbutiker med bättre priser. Istället har de helt enkelt traskat in på Cykloteket och köpt en trainer för 8000 och sedan när de säljer den så verkar det rimligt att sälja den för 6000 för man vet inte att Bikester säljer den för 6035 eller 5400 med rabattkod.
Jo men du köpte säkert för extern dragning. Där här är för interndragning, med det lilla detaljen att ALLT måste vara externt - batteri, junction, etc. Säkert en special edition.Det där betalade jag knappt för nya grejer när det begav sig.![]()
Säljes: Shimano ultegra di2 6770 grupp
LÄGE FÖR UPPGRADERING? FÖR INTERN KABELDRAGNING MEN EXTERNT BATTERI (VILL DU HA INTERNT BATTERI I EXEMhappyride.se
Fast extern intern vajerdrsgning är en gudagåva till oss magnetallergiker. Och vem kan sätta ett pris på gudagåvor?Jo men du köpte säkert för extern dragning. Där här är för interndragning, med det lilla detaljen att ALLT måste vara externt - batteri, junction, etc. Säkert en special edition.
Nää på det stora hela har du nog rätt. Men jag undrar fortfarande hur folk resonerar när de sätter sånna här priser.
Jag får intrycket att folk inte känner till att det finns nätbutiker med bättre priser. Istället har de helt enkelt traskat in på Cykloteket och köpt en trainer för 8000 och sedan när de säljer den så verkar det rimligt att sälja den för 6000 för man vet inte att Bikester säljer den för 6035 eller 5400 med rabattkod.
Men sådär verkar det vara nu. Det ligger en Force-grupp ute nu för sjutton lax, ny (om man kunde köpa den) så kostar den sexton.Det där betalade jag knappt för nya grejer när det begav sig.
En till som sätter sitt hopp på att Stefan Ingves ska elda på inflationen!
Förmodligen den berömda nollan (på riktigt!).
Så var det. Nu är nollan struken.Förmodligen den berömda nollan (på riktigt!).
Någon som saknar Specialized?
Ser inte jättebra ut...
Tror det enda den cykeln verkligen saknar är sin riktiga ägare..Men den ser bra ut, förutom att sadeln saknas.
Riktigt billig också!
Tror det enda den cykeln verkligen saknar är sin riktiga ägare..
Ne ;)Behövde jag lägga till ;) ?
Ibland kan jag känna att de är en jäkla tur att de inte tycks inse värdet i delarna.Ne ;)
Hade varit härligt om ägaren råka se den
Är en kille till som lagt ut samma cykel, härlig beskrivning har han skrivit med
Såg ut som småkids på profilerna så dem har nog inte insett värdet i att dela upp. Såldes säkert till någon äldre räv med en källare fylld med delar.Ibland kan jag känna att de är en jäkla tur att de inte tycks inse värdet i delarna.
Hade de bara plockar isär grupp-sett/gaffel/dämpare och sålt på blocket så skulle de ju vara så gott som osynligt, framför allt med frakt som enda alternativ.
Och väldigt lättsålt nu med komponentbrist..
Nej, det känns väldigt mycket enklare att köpa en vara av någon som vet att de vill sälja den.Om man inte har något som är extremt eftertraktat så gissar jag att man inte blir nerringd med en sån annons.
Det här svarar mot, jag vågar nog säga alla, mina fördomar gentemot personer som lägger ut intressekollsannonser.
Är inte alla annonser en "intressekoll" på det viset att om man får varan såld så fanns det uppenbarligen ett intresse? Eller finns det de som bara vill få bekräftat att de har en cykel som någon annan skulle vilja ha, utan att ha en avsikt att sälja den?
Sköter det inte sig självt? Man lägger helt enkelt Säljes och får man inte bud på den nivå man vill ha så blir det helt enkelt ingen affär?Har lagt upp intressekoll tidigare med avsikten att:
- Jag har en cykel som jag inte nödvändigtvis har brådska att sälja som dessutom är svår att sätta ett vettigt pris på. Om denna intressekoll ger ett konkret bud jag skulle vara nöjd med och anser att cykeln i fråga kommer till nytta hos någon som skulle uppskatta den så släpper jag den.
Men alla har säkert olika perspektiv på det!
Precis så. Jag hade en annons på en cykel tidigare i år och tydligen fanns inget intresse att köpa den för annonserat pris, så den fick stå kvar i garaget.Sköter det inte sig självt? Man lägger helt enkelt Säljes och får man inte bud på den nivå man vill ha så blir det helt enkelt ingen affär?
Tänker att en annons utan pris är en intressekoll, men det är väl bara en definitionsfråga :)Sköter det inte sig självt? Man lägger helt enkelt Säljes och får man inte bud på den nivå man vill ha så blir det helt enkelt ingen affär?