Blockettråden 2

Blockettråden 2

Bilagor

• C2076697-C1EA-46C2-9800-CC580694C1FF.png
    C2076697-C1EA-46C2-9800-CC580694C1FF.png
    474.3 KB · Besök: 181
Blockettråden 2
Om priset har jag ingen åsikt. Dock kan ju en årsmodell 2016(som du misstänker att det är) vara "uttagen 2020" just saying :giggle: I af om man med "uttagen" menar "körd utomhus för första gången", eller till och med likställer uttagen med köpt.
Ja, det är fullt möjligt såklart att den är uttagen 2020. Kommer ihåg att Sportson hade såna i flera av sina affärer i Stockholm, runt 2019-2020.

Blockettråden 2
Som ni vet, är jag en aktiv medlem här och följer reglerna. Jag fick faktiskt idén att köpa några varor och sälja vidare, p.g.a. det faktum att det verkar vara accepterat här på forumet. Ett exempel är personen som köpte en cykel på auktionen tidigare i år och sålde vidare med ganska stor vinst. Ingen verkade ha ett problem med det. Han fick till och med gratulationer för att ha tjänat en slant.

Jag är iallafall ärlig, till skillnad mot vissa, och ja det finns flera. Just nu ligger två Stages Ultegra uppe från Bikester för 2800kr st. Tydligen p.g.a. felköp.

Vissa av de billiga sakerna som pumpar och smådelar kommer jag förmodligen skänka bort till och med, som jag annars regelbundet gör. Så det kanske jämnar ut sig litegrann.
Hade Bikester nån form av monster-rea på Stages som jag missat eftersom dessa nämns flera gånger i denna tråd..?

Blockettråden 2
De hade 50-70% av på ett par Stages modeller, samt några Rotor mtb effektvevpartier. De började med 50%, sen med tiden gick de ända upp till 70%. Men de flesta effektmätarna var borta innan de höjde rabatten från 50-60%.

Blockettråden 2
Köp en random Crescent mtb utan att veta komponenter och endast en pixlig bild att tillgå:

Utropspris 2800 kr

Vad tusan tänker folk med?
De överpriser som ofta dyker upp är helt förtryckta.

Blockettråden 2
Köp en random Crescent mtb utan att veta komponenter och endast en pixlig bild att tillgå:

Utropspris 2800 kr

Vad tusan tänker folk med?
De överpriser som ofta dyker upp är helt förtryckta.
Ja den prissättningen var sjuk ?
Folk är också så sinnessjukt dåliga på att ta vettiga bilder

Tillbaka
Topp