pontiuspilatius
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Ja vad är det för sjuk människa som försöker sälja dem som cykelhjul?!Visa bilaga 665113www.facebook.com
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja vad är det för sjuk människa som försöker sälja dem som cykelhjul?!Visa bilaga 665113www.facebook.com
Han försöker iaf spela insatt?Måste förevigas. Knarkarkimpa lallish i farten igen!Visa bilaga 665110
Visa bilaga 665113www.facebook.com
Det där är Softwheel och inte loopwheel.
Verkar dock som om dom övergivet cykelmarknaden..
![]()
Softwheel Fluent suspends (and damps) your bike by the wheels
First developed to smooth the ride of people confined to wheelchairs, Israeli-based SoftWheel has taken their in-wheels suspension concept and refined it for a wide…bikerumor.com
Vikten är nog inte heller så rolig.En riktigt dålig ide att trampa med en luftfjäder länkad mellan din trampkraft och kraften på marken!
Tror dock fortfarande att det är hjul til rullstol som säljas.
Vikten är nog inte heller så rolig.
Man kan hjälpa till med händerna om man blir trött i benen. Kräver dock en ram med mycket plats.En riktigt dålig ide att trampa med en luftfjäder länkad mellan din trampkraft och kraften på marken!
Det där är inte rätt!!!111Felvända gafflar är ju vanligt förekommande. Men här är en som ansträngt sig lite extra. Slaglängden blir lite begränsad, men det kan det vara värt för att få den perfekta geometrin.
Vad är värst, gaffeln eller lampan?Felvända gafflar är ju vanligt förekommande. Men här är en som ansträngt sig lite extra. Slaglängden blir lite begränsad, men det kan det vara värt för att få den perfekta geometrin.
Vad skiljer en sådan fjädring mot en mer konventionell dämpare i form av gaffel och dämpare? I bägge fallen så komprimeras en fjäder innan kraften når marken.En riktigt dålig ide att trampa med en luftfjäder länkad mellan din trampkraft och kraften på marken!
"Fick den sponsrad för att göra video reviews på den."Felvända gafflar är ju vanligt förekommande. Men här är en som ansträngt sig lite extra. Slaglängden blir lite begränsad, men det kan det vara värt för att få den perfekta geometrin.
Ser ut som att de är breda med en extra ram precis som till rullstolen, lär aldrig gå att sätta på en cykelVisa bilaga 665113www.facebook.com
?![]()
Säljes: Racerhybrid Crescent Raidho
Racerhybrid 9x3 växlar Shimano Deore XT, hydrauliska bromsar Shimano, kolfiber ram o gaffel. vikt inkl skärmahappyride.se
Vad skiljer en sådan fjädring mot en mer konventionell dämpare i form av gaffel och dämpare? I bägge fallen så komprimeras en fjäder innan kraften når marken.
20 med lite tur? Har väl kostat 25 på xxl nyss?Jag har en Ridley Grifn 105 Allroad som är istortsett ny (5mil) vad känns som ett rimligt pris för denna cykel? Nypris 33.000:- i dagsläget. Tack!
23.000:-Jag har en Ridley Grifn 105 Allroad som är istortsett ny (5mil) vad känns som ett rimligt pris för denna cykel? Nypris 33.000:- i dagsläget. Tack!
Mäklarwannabee, en riktig mäklare hade nog haft med kort på hela cykeln?Dagens drömmare. Är personen mäklare till vardags tro?
Dagens drömmare. Är personen mäklare till vardags tro?
Är det Amazon som är här?
Finn fem f... nä, det blir för lätt.
Han påstår faktiskt inte att det är en Dogma, Zipparna däremot.......Dogma med 404 zipp hjul + komponenter för 10kkr?
![]()
Säljes: Kolfiber Racer med Zipp 404
Helt ny nästan färdig byggd, fina komponenter med Zipp 404. Storlek 60. Har väldigt likt geometri min Spehappyride.se
Undras hur geometrin är jämfört med en Pinarello Dogma.Dogma med 404 zipp hjul + komponenter för 10kkr?
![]()
Säljes: Kolfiber Racer med Zipp 404
Helt ny nästan färdig byggd, fina komponenter med Zipp 404. Storlek 60. Har väldigt likt geometri min Spehappyride.se
Såg den innan idag och tänkte att den nog skulle dyka upp här ?Visa bilaga 667991
Hur vet man att den är fantastisk när den är ny och man därmed aldrig haft möjligheten att prova?
Bockstyre på tempo så blir den i en mening fantastisk. Kanske inte att cykla på.Hur vet man att den är fantastisk när den är ny och man därmed aldrig haft möjligheten att prova?
Nypriset kan ju diskuteras som jag förstår det.Åh..! Kul att se att min gamla propain lever!
Men nypriset har väl råkat ut för retroaktiv inflation eller nåt. Smashpot, dvo jade, nya fälgar och bromsar inräknat...
Nåja. Den lever och jag saknar den lite även om min canyon torque nog på det hela taget är bättre. ?
Visa bilaga 668110
Nej, det är fast nypris på den! ?Nypriset kan ju diskuteras som jag förstår det.