Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma pajas-säljare har även XT-pedaler för 400 kr med tydligt slitage, med angivet skick -> Ny.AnteL sa:
Jeppe_E sa:Inte bara bra priser. Kan även meddela att raka styren är döda. Alla ska cykla med bockstyre, även MTB
https://www.tradera.com/item/343897/295372999/440-mm-mtb-cykelstyre-styre-boxstyret
Orwar sa:
Och hur ser rättleverans på något sådantdär ut?Paco sa:Vad menas med anti-halk?Orwar sa:https://happyride.se/annonser/ad.php?id=44956
Ännu en äcklig wish-pryl?
Orwar sa:
Orwar sa:
Mini_me sa:Orwar sa:
Vem betalar 4000kr för nåt på wish? Allt känns ju som en chansning när man beställer från kina/Asien så varför gambla 4000kr på skit?
marr sa:Mini_me sa:Orwar sa:
Vem betalar 4000kr för nåt på wish? Allt känns ju som en chansning när man beställer från kina/Asien så varför gambla 4000kr på skit?
Snarare nån som köpt en container skräp de nu vill lura på folk.
Orwar sa:https://www.blocket.se/stockholm/DUNCON_Pitbull_UHT__DH_PERLA_77171527.htm?ca=15&w=3
"Hela projekten var att skapa en " Urban HT downhill bike" "
Orwar sa:https://www.blocket.se/stockholm/DUNCON_Pitbull_UHT__DH_PERLA_77171527.htm?ca=15&w=3
"Hela projekten var att skapa en " Urban HT downhill bike" "
Intressekoll=visa för omvärlden att man äger något som man värderar högt.Sixten Fors sa:Vad innebär egentligen intressekoll, vilket går att läsa då och då i annonser på Happy K&S, Blocket etc.? Finns det någon som någonsin köp något av en säljare som använder ordet intressekoll i en annons? Är det inte bara ett bombsäkert sätt att 1. idiotförklara sig själv som säljare (och människa) samt 2. deklarera för alla spekulanter att begärt pris är minst 50% för högt?
JTF sa:En naiv inbjudan till inbrott.
Möjligt.marr sa:JTF sa:En naiv inbjudan till inbrott.
Är det de här försäkringsbedragarna?
Omvänd bluffannons för att höja medelpriset på marknaden.JTF sa:Möjligt.marr sa:JTF sa:En naiv inbjudan till inbrott.
Är det de här försäkringsbedragarna?
Jag har tolkat det som försök att göra köpare mer intresserade genom att spela svår. Är barn till en hästhandlare och har sett många exempel på spekulanter som blir omåttligt köpsugna bara för att hästen inte riktigt är till salu.Sixten Fors sa:Vad innebär egentligen intressekoll /…/ ?
freddag sa:Jag har tolkat det som försök att göra köpare mer intresserade genom att spela svår. Är barn till en hästhandlare och har sett många exempel på spekulanter som blir omåttligt köpsugna bara för att hästen inte riktigt är till salu.Sixten Fors sa:Vad innebär egentligen intressekoll /…/ ?
Hihi, ska börja svara på alla intressekollar med sådana PM.jansson99 sa:freddag sa:Jag har tolkat det som försök att göra köpare mer intresserade genom att spela svår. Är barn till en hästhandlare och har sett många exempel på spekulanter som blir omåttligt köpsugna bara för att hästen inte riktigt är till salu.Sixten Fors sa:Vad innebär egentligen intressekoll /…/ ?
Ett bra svar är väl "Inte intresserad för tillfället!"
freddag sa:Hihi, ska börja svara på alla intressekollar med sådana PM.jansson99 sa:freddag sa:Jag har tolkat det som försök att göra köpare mer intresserade genom att spela svår. Är barn till en hästhandlare och har sett många exempel på spekulanter som blir omåttligt köpsugna bara för att hästen inte riktigt är till salu.Sixten Fors sa:Vad innebär egentligen intressekoll /…/ ?
Ett bra svar är väl "Inte intresserad för tillfället!"
Sixten Fors sa:Vad innebär egentligen intressekoll, vilket går att läsa då och då i annonser på Happy K&S, Blocket etc.? Finns det någon som någonsin köp något av en säljare som använder ordet intressekoll i en annons? Är det inte bara ett bombsäkert sätt att 1. idiotförklara sig själv som säljare (och människa) samt 2. deklarera för alla spekulanter att begärt pris är minst 50% för högt?
Bullhorn?Kniven sa:
Det är väl som någon hurtfrisk typ på forumet tyckte:superdea sa:Skapligt pris, en bit över nypris för en ca fem år gammal hoj...
Mmemmer sa:Det är väl som någon hurtfrisk typ på forumet tyckte:superdea sa:Skapligt pris, en bit över nypris för en ca fem år gammal hoj...
"Det går ju inte få tag på förrförra modellen längre så den är värd extra på grund av det..."
Mini_me sa:Haha jag såg den och tänkte kasta in den här :) Du hann före. Jag man blir nog besviken om man förväntar sig 5 hjul.
gerrardsdobbar sa:Hehe, den där Kanjonen är dessutom också sista inlägget på sidan 170. Funderar på att buda iväg ett skambud på 5000 bara för att göra säljaren arg.
Nu ska du inte vara sån. Han har ju lagt ner massa pengar på att förstöra den med MYB-delar...Cannondale jekyl 1000 sa: