Blockettråden 2

Blockettråden 2
Det är en canyon speedmax al. De har en hemsida men modellen finns inte längre. En ny med 105-grupp kostade ungefär 13k 2013. Deras nya modeller kostar från 22k men är alla i kolfiber...
Canyon.com

Blockettråden 2
superdea sa:
Det är en canyon speedmax al. De har en hemsida men modellen finns inte längre. En ny med 105-grupp kostade ungefär 13k 2013. Deras nya modeller kostar från 22k men är alla i kolfiber...
Canyon.com

Nu var ju frågan av retorisk karaktär pga. ironiförsök men tack ändå för svaret :-)

Blockettråden 2
Inte konstigt jag känner mig kränkt ibland..

Bilagor

• Screenshot_20180117-203713.png
    Screenshot_20180117-203713.png
    93 KB · Besök: 79
Blockettråden 2
littlebitrusty sa:
Vilka växlar skulle ni föredra, Shimano Ultegra FC-6800, 50x34T eller Shimano 105 FC-5800, 50x34T?
Köp det som är billigast och närmst på blocket.
6800 är ju lite lättare och snyggare i färgen men annars är det ungefär skit samma...
...så smidigast blocketaffär är väl det viktiga IMHO

Blockettråden 2
littlebitrusty sa:
För övrigt en av de oskönaste kommentarerna som jag någonsin läst i ett forum

Nej man kan vara snabb på den såklart,men grundfärgsgrå med ljusgröna detaljer var väl inte särskilt snyggt? Ramen på cykeln ser också väldigt konstig ut (oestetisk), men ska du ha cykeln och du tycker att den är snygg så är det ju kanon :)

Edit: "tycker då jag iaf"

Senast ändrad:
Blockettråden 2
marr sa:
JTF sa:
Försätter att du rapporterade annonsen? Det blir ju inte lagligt bara för att man är ärlig.
Konstig annonsregel. Moraliskt oklanderligt så länge du är ärlig, tycker jag. Knappast synd om Mike Sinyard och övriga kapitalister bakom Merida Bikes för att de eventuellt får några färre dollar att spendera på sina lyxjakter. Däremot lite pinsamt att göra reklam för nåt random företag utan att ens få pengar för det.

Tillbaka
Topp