Blockettråden 2

Blockettråden 2
Blockettråden 2
NickPick sa:
Dave1979 sa:
NickPick sa:
https://happyride.se/annonser/ad.php?id=59778

Bara dubbla nypriset. Är det något jag har missat?

Ja du har missat fraktkostnaden (135kr) och tullavgifterna och PostNords kostnad (båda=120kr) för att administrera det hela.

Eller du tror att allt ingår i priset för varan?
Jag visste inte att det plus eventuell frakt inom Sverige ingick ;)

Taggarna utåt.

Taggarna utåt men tänk efter före. Alla dem kostnaderna är det jag behövdes betala för att få greppen till Sverige.

Blockettråden 2
Dave1979 sa:
NickPick sa:
Dave1979 sa:
NickPick sa:

Ja du har missat fraktkostnaden (135kr) och tullavgifterna och PostNords kostnad (båda=120kr) för att administrera det hela.

Taggarna utåt.

Taggarna utåt men tänk efter före. Alla dem kostnaderna är det jag behövdes betala för att få greppen till Sverige.

Verkar sjukt onödigt att släpa hit dem för att sälja dem om det är så jobbigt.

Blockettråden 2
marr sa:
Dave1979 sa:
NickPick sa:
Dave1979 sa:
NickPick sa:

Taggarna utåt.

Verkar sjukt onödigt att släpa hit dem för att sälja dem om det är så jobbigt.

Tanken var att använda dem själv men i har de bara legat på hyllan i ett antal månader och jag ser inte att det blir användning för egen del.
Ni låter ju som ni tror jag tagit hit dem på spekulation för att sälja vidare.

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Passar både här och i fula tråden:

74ABD5F9-222C-45EB-8A73-B4435C3CFAAF.png

Blockettråden 2
Ja, danska märket avenue har verkligen fula hojar. Form före funktion.

(Jag hade en kollega som körde en herr-avenuehoj - pga den urfrästa avenue-loggan så fick han ett utmattnings-rambrott i en av bokstäverna. Det gick som tur var på garantin.)

Blockettråden 2
Untitled.jpeg

Det här med årsmodeller verkar vara svårt på köp och sälj. Om en ram från 2008 får en ny komponent (säg ett flaskställ), antar då hela cykeln komponentens lägre ålder?

Ledtrådar; CSC slutade sponsra Bjarne lag 2008. Modellen döptes senare om till P3 och 2012 års modell var vit.

Blockettråden 2
unsuspected sa:
A.Fritzon sa:
unsuspected sa:

Vaggeryd...

Ingen annanstans annonseras grejer till högre priser på blocket än kring Vaggeryd, Vetlanda och Värnamo.
Förutom denna.
https://www.blocket.se/vi/79875842.htm
Haha!

Hallå det är faktiskt under halva priset! Och tänk på att den är lättare nu än tidigare då han strippat frambromsen.. fast den är kvar på bild.

Blockettråden 2
storfiskarn sa:

Passar på att kopiera in för framtida skratt:

Hej!

Säljer här min hobby cykel som jag kört "extrema mountainbike spår med" jag egentligen inte vill göra mig av med, men pengar måste in dessvärre. Proffs cykel! Köpt för 3,5 år sedan för 14 000, dessa säljs inte längre och är unika!

Mountainbike Merida MTA pro level PM 500, hydraliska skivbromsar fram&bak, extrem dämpning fram, samt hela bakdelen av cykeln är dämpad (går att låsa) om man ska köra vanliga raksträckor. 28" tjocka extrem däck fram&bak, 27växlar, ram? Ca 55-60cm , 19 inch (Large)

Kedjan/växlarna gör lite ljud , kör cykel spray , inga problem! Cykeln är lite smutsig, bara göra rent inga problem! Har som sagt cyklat mkt i skog.

Nyligen lagt in helt nya sport -slangar i båda däcken. I övrigt otrolig cykel känsla i skog och terräng! Grym dämpning.

Inga skambud! Säljs för 4600! Pris kan diskuteras vid (Snabb affär!) som sagt köpt för 14 000, dessa nya kostar allt mellan 13 000 - 70 000 i dagsläget.

Finns att hämta i Sundbyberg!
Svarar snabbt på mail och sms, inte allt jag nås på telefon.

Mvh
Joel

5011061964.jpg

Tillbaka
Topp