Blockettråden 2
Det vill jag också veta!Var hittar du det så billigt?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det vill jag också veta!Var hittar du det så billigt?
Det är ett PCS-10 som idag kostar ca. 2600kr.Är dte inte ett PCS-9? Nu kanske priset gått upp på senare tid, men här fanns det iaf tidigare för ~1500kr: https://www.mantel.com/se/park-tool-pcs-9-mekstall
Hmm, kanske ett PCS-10 iofs, vid närmare titt.. Isåfall får jag ge mig. Men kan även rekommendera säljaren att uppge modellbeteckning.
..men 2018 köpte jag fö ett PCS-10 från Wiggle för 1289kr. :-)
Hmm ja, priset på lite stål och plast har ju gått upp helt klart.
Och blå färg.Nej, man betalar aldrig för stål och plast men för lösningen eller upplevelser, eller kanske både i den här fallet!
Lätt om inte annathttps://www.blocket.se/annons/stockholm/karbon_cyckel_/102550034
Känns skumt? Vet inte märket på sin dyra hoj, lågt pris. Dåliga bilder och skitig cykel. Någon som har blivit av med en Canyon ultimate på sistone eller är jag cynisk.
2-3kg är inte fyskam nej.Lätt om inte annat
rätt annonsplats voreLänk
Eeh..undra om den där ens kostade hälften av startbudet när den var ny och så ser bakhjulet lite odämpat ut för att vara en Occam..
Nu är annonsen inkapaciterad.Visa bilaga 571734
Visa bilaga 571735
Länk
Eeh..undra om den där ens kostade hälften av startbudet när den var ny och så ser bakhjulet lite odämpat ut för att vara en Occam..
Helt ny ju, alltså oanvänd. Måste vara svåra att få tag i på det viset.Annars kan man slå till på denna, om man har en 300-ing till övers:
![]()
Säljes: Canyon cykelkartong helt ny
Cykelkartong perfekt för att skicka eller transportera en cykel i. Helt ny. Storlek: 147x81x25cm. Passar förhappyride.se
Säljaren i fråga:Annars kan man slå till på denna, om man har en 300-ing till övers:
![]()
Säljes: Canyon cykelkartong helt ny
Cykelkartong perfekt för att skicka eller transportera en cykel i. Helt ny. Storlek: 147x81x25cm. Passar förhappyride.se
Säljaren i fråga:
Visa bilaga 572466
Jag tänkte i samma banor - undrar vad Canyon tar för att skicka hem en sprojlans kartong. Du kanske är svindyrt, och de där 300:- väldans billigt. ??Helt ny ju, alltså oanvänd. Måste vara svåra att få tag i på det viset.
(Hoppas sarkasmen framgår.)
De kostar väl ca 500 kr vid köp av cykel, så förmodligen ganska mycket mer vid köp av enbart kartong. Jag tror 300 kr är ett klipp!Jag tänkte i samma banor - undrar vad Canyon tar för att skicka hem en sprojlans kartong. Du kanske är svindyrt, och de där 300:- väldans billigt. ??
Vad kostar en som "bara" gått 50 mil då?De kostar väl ca 500 kr vid köp av cykel, så förmodligen ganska mycket mer vid köp av enbart kartong. Jag tror 300 kr är ett klipp!
Du menar en i nyskick? Som "alltid stått inne".Vad kostar en som "bara" gått 50 mil då?
Du menar en i nyskick? Som "alltid stått inne".
Men…ska alla swisha och så får man hoppas att man får ca 50k tillbaka om man inte var först?En på många sätt väldans trevlig hoj. Innovativt och bra med "drömskick".
Men är det först till kvarn, eller inte som gäller? Och är det bara jag som snarare ser prutmån, än förestående budgivning...?
Brasklapp: jag cyklar sällan i flanell, och skägg har jag endast när jag är för lat för att raka mig.
Precis. Fast om Nisse som var nummer sju med att swisha skickar 50991 kr så är det han som får den.Men…ska alla swisha och så får man hoppas att man får ca 50k tillbaka om man inte var först?
"Snabb affär önskas."Otroligt att de får härja fritt sådär. Jag är inte för en polisstat men detta är ju mer eller mindre obegripligt.
Jag tycker den där typen av tillägg på bud-annonser är märkliga (bud-annonser i sig är märkliga men det är en annan tråd). "Jag väljer vilket bud", "med rätt att neka" etc. Alternativet torde ju vara att första bud någon lägger, oavsett storlek och utformning, skulle vara bindande för säljaren.En till intressekol som säljas. Den här försäljning har intressanta uppsättning att säljaren ska bjuda själva.
Visa bilaga 572989
Jag tycker den där typen av tillägg på bud-annonser är märkliga (bud-annonser i sig är märkliga men det är en annan tråd). "Jag väljer vilket bud", "med rätt att neka" etc. Alternativet torde ju vara att första bud någon lägger, oavsett storlek och utformning, skulle vara bindande för säljaren.
Vilket är ett högst rimligt förfarande, tycker jag. Motsatsen innebär att jag kan tvingas in i ett avtal med en oönskad avtalspart. Men jag förstår att det kan framstå som lite egendomligt.Men budgivning i Sverige är märkliga. Vid lägenheter är det inte högsta bjud som gäller, som i alla andra länder, men säljeren får välja.
Vilket är ett högst rimligt förfarande, tycker jag. Motsatsen innebär att jag kan tvingas in i ett avtal med en oönskad avtalspart. Men jag förstår att det kan framstå som lite egendomligt.
Det jag, egentligen, vänder mig mot med bud-annonser (ok, det blev den här tråden i alla fall) är att det är ett format som inte riktigt fungerar utan en ordentlig struktur. Det finns aktörer som erbjuder sådana, sälj då cykeln där istället.
https://happyride.se/annonser/handbyggd-skonhet.197298/ Jag tycker det är rätt dyrt även om det är en skönhet!
Men den är ju dock handbyggd, det hittar man inte ofta!https://happyride.se/annonser/handbyggd-skonhet.197298/ Jag tycker det är rätt dyrt även om det är en skönhet!