Blockettråden 2

Blockettråden 2
Jag har svårt att släppa den här annonsen.
Jag tycker nog inte att det är så konstigt, det är ändå ett "än" efter ordet säljas.
Man kan tänka sig att han tänker köpa en ny cykel och behöver sälja först för att finansiera köpet men absolut inte vill vara cykellös.
Eller att det finns saker som behöver fixas innan den är redo att säljas till önskat pris.
F ö får bilden mig att tänka på
Då borde inte den finnas bland säljannonser, än.

Blockettråden 2
Är det en cykel eller en roddmaskin ?
1000004928.webp

Blockettråden 2
Visste inte att de fanns i blått.
Cool ju!
Inte jag heller, fick googla huruvida det var föregångaren till 305 men de visade sig vara släppta samtidigt. Kanske saknar 205 features, men där tog min nyfikenhet slut.
Känner mig ändå lite blåst, jag hade 305:an men skulle aldrig valt den i rött om jag kunde valt blå istället.

Blockettråden 2
Sålde en 910 XT för ett par år sedan efter att den legat oanvänd i några år. Det visade sig att en knapp hade blivit dålig av lagringen. Kom överens med köparen och skicka vidare betalningen till välgörande ändamål, så var båda nöjda. Nu ligger det en 620 som reservklocka istället. :)

Blockettråden 2
Löparklocka från 2006 någon?

Jag vill minnas att den gjorde jobbet, den röda då..., dessutom helt utan en massa ångestdrivande glada tillrop om hur jag bör leva mitt liv för att tillgodose Garmins programmerare. Fast lite batteri är ju ändå bra såklart...

Blockettråden 2
Jag vill minnas att den gjorde jobbet, den röda då..., dessutom helt utan en massa ångestdrivande glada tillrop om hur jag bör leva mitt liv för att tillgodose Garmins programmerare. Fast lite batteri är ju ändå bra såklart...
Det ser ju dock ut som att man har en hel PIPBOY på armen istället för en klocka. Föredrar att få veta att man behöver återhämta sig och att man har sovit dåligt :)

Blockettråden 2
Verkligen. Den var toppen!
Gav bort min till en kompis men det visade sig att han inte gillade att mäta. Kanske skulle be att få tillbaka den.

Blockettråden 2
Inte jag heller, fick googla huruvida det var föregångaren till 305 men de visade sig vara släppta samtidigt. Kanske saknar 205 features, men där tog min nyfikenhet slut.
Känner mig ändå lite blåst, jag hade 305:an men skulle aldrig valt den i rött om jag kunde valt blå istället.
Har för mig att till den röda kunde man koppla pulsbälte och kanske någon cykelsensor men 205 hade inte den funktionen...

Blockettråden 2
Den här veckan har många cyklar kommit till på K&S med en första bild som här nere. Hur tänker man att kunna sälja något man inte kan det helt? Den här har fem bilder, alla med liknande översikt.

2026-03-20-22-36-13-617.webp

Blockettråden 2
Finns ett par Roval-hjul till salu. Antingen köper man de begagnade hjulen här på K&S, utan garanti, eller helt nya med garanti för 1 kr mindre än hjulen i annonsen.
Skärmavbild 2026-03-23 kl. 08.57.40.webp

Blockettråden 2
Tillbaka
Topp