Blockettråden 2
Nope. Det där är lizard skin DSP.Trots att det inte är original, eller är det det?
Den håller bra. Jag kan inte se något slitage på min efter 300 mil iaf
Orginal:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nope. Det där är lizard skin DSP.Trots att det inte är original, eller är det det?
Hej,
Dyra dekaler…
![]()
White GX Lite | Blocket
Riktigt fin White GX Lite gravelcykel eller allroad racer från XXL i stl M med 28"-hjul. Utrustad med skivbromsar, mönstrade däck (allroad/gravel). Carbon fiberwww.blocket.se
![]()
GX Lite WARM GRAY, gruscykel - Gravelcykel | XXL
Läs mer om GX Lite WARM GRAY, gruscykel. Trygg handel med 28 dagars öppet köpwww.xxl.se
Vad betyder det här: #blockethöst?Hej,
Dyra dekaler…
![]()
White GX Lite | Blocket
Riktigt fin White GX Lite gravelcykel eller allroad racer från XXL i stl M med 28"-hjul. Utrustad med skivbromsar, mönstrade däck (allroad/gravel). Carbon fiberwww.blocket.se
![]()
GX Lite WARM GRAY, gruscykel - Gravelcykel | XXL
Läs mer om GX Lite WARM GRAY, gruscykel. Trygg handel med 28 dagars öppet köpwww.xxl.se
Priset är ju uppåt väggarna tokigt men den stora frågan är...vem fan brandar om en cykel med ett annat märkes dekaler![]()
Jag hade en granne som dekaltrimmade sin BMW 540 till 520.Jag har en granne som dekaltrimmar sina Rockshox gafflar med Fox-dekaler.
Jag hade en granne som dekaltrimmade sin BMW 540 till 520.
Jag tar hellre en öl med min gamla granne än med din.
Lättare att hitta dekaler och högre trovärdighet med en bil som finns?Varför inte 510?
Lättare att hitta dekaler och högre trovärdighet med en bil som finns?
Såhär års vet man aldrig om det är sista dagen med toppenväder. Bara att passa på med andra ord.
Åfan, det här var inte graveltrådenPassa på att sälja?