Bluetoothlurar

Bluetoothlurar
Det finns alldeles för mycket att välja på. Jag vill ha ett bluetoothheadset där jag kan välja hörlurar själv. Alltså bara mikrofon med hörlursutgång om ni förstår vad jag menar. Gärna batteritid ca 4-5 timmar. Vilket rekommenderas.
Snälla happy hjälp mig.

Bluetoothlurar
Jag har SonyEricsson MW600 och är nöjd. Det är dock det enda BT-headsetet jag provat så jag kan inte säga om det är bättre eller sämre än något annat.

/Andreas

Bluetoothlurar
Har också en MW600 som jag är nöjd med. Ganska lång batteritid, får nog ut åtminstone 6-8 timmars musiklyssnande (ofta är det min telefon som dör tidigare :-). Dessutom har den inbyggd FM-radio som inte drar mycket batteri. Nackdelen är att knapparna och volymslajdern är lite flimsiga. Den senare är någon kapacitiv historia, så handskar på är no-no. Övriga knappar är ganska okej. Plus också för att den är billig.

Bluetoothlurar
Har också ett par MW600 som jag aldrig lämnar. Har dem alltid med mig när jag cyklar till jobbet, ensam på landsväg, på gymmet eller på jobbet. Tillsammans med Spotify i mobilen är de oumbärliga!

Bluetoothlurar
Bästa med MW600 att man kan ha vilka lurar som helst till .. så man kan ha sina favoritlurar om man inte gillar öronpluggarna. Jag vill t.ex. ha ett par öppna lurar när jag cyklar för att höra trafik runt omkring mig och det går inte med pluggar.

Bluetoothlurar
JockeS skrev:
-------------------------------------------------------
> HP: Konstigt, för mig fungerar dom perfekt. Är
> skitnöjd med mina

Märkligt. Jag har provat två olika par och inget av dem fungerade tillfredsställande. Ska prova att köpa ett par till och fungerar inte det får jag reklamera telefonen.

Tillbaka
Topp