Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Pär L: Rötter.
Men jag har samma funderingar som dig. Kommer då troligtvis att precis ha avslutat min 26 dagar långa penicillinkur och kommer nog inte att prestera något toppresultat. :)
Men jag undrar över lite tips över utrustning och kläder. Jag har aldrig kört så långt innan.
Vad ska man ha med sig, i form av bars, slang, armvärmare osv. Jag antar att camelback går bort? Vore ju skönt att slippa.
Nu har jag gett upp tanken på att köra CX på BST. Körde 55 km skogsväger och leriga stigar idag, skitkul i två timmar men sen så blir man något trött i armar och axlar.
Det finns trots allt en anledning till att man har 2,1" breda däck och minst 10 cm fjädring på en MTB.
Dalkullan_80 skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej hej!
> Jag ska köra halva Bockstensturen (50 km) i
> motionsklass, om jag nu är frisk tills dess! Ska
> bli skoj!!
>
> Hoppas vi ses!
Sungam skrev:
-------------------------------------------------------
> Planerar att deltaga men är förkyld... :-(
> Nån som har något husmorstips?
>
> Vore kul om någon svarade på Boullboulls
> fråga...
> Jag har kört LL och undrar hur den är jämfört
> med BST.
>
> Vet någon om banan är (eller kommer att)
> GPS-trackad?
Har oxo ett virus i kroppen men har gett mig fan på att blir bra tills på Söndag.
Husmorstips är vatten å vila samt sushi å grönt thee. Nåt febernedsättande å kanske en Fernet Branca eller en whiskey men det e bara för att det är gott.
Jag kommer GPS logga banan under loppet så ändrar dom inte banan till nästa år kan man ju köra efter loggen då :-) Kanske inte vad du va ute efter?!
Allmän fråga vad är en vettig Happytid att ta sig runt på?