Body till Hope Pro II

Vic

Aktiv medlem
Body till Hope Pro II
Bodyn på mitt Hope Pro II lvg. nav är slut, en av kransarna har ätit sig genom flänsarna.
Har letat men inte hittat någonsatans att köpa en ny, tipps på någon som har?

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Body till Hope Pro II
Hittar du ingen så maila Hope direkt, dom brukar vara mkt bra. Chainreaction hade delar förr men det betyder ju inte att de har det nu..

Kneecap

Aktiv medlem
Body till Hope Pro II
JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> fredrikw skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > bjorre skrev:
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Jag tror Vic eg. letade efter denna:
> > >
> http://www.hopetech.com/page.aspx?itemID=SPG194
> >
> > oj.
>
> +1
>
> skvätt

Tjena!

9-25 och jag är köper en direkt, även om det blir tyngre än min nuvarande setup..

Jensen

Aktiv medlem
Body till Hope Pro II
Det är en riktigt cool lösning o man kan ju få mindre än 11t. Men samtidigt, när de säger att det är x antal gram lättare än sram xx, de som kör sram xx o vill bygga riktigt lätt kanske inte köper hope. Sen är ju sram xx i stål, vilket borde leda till längre livslängd. Men jag gillar hopes lösning o hoppas fler kommer med nå liknande. På bmx har de ju haft den där lösningen ett tag. Hope kommer väll med lvg variant med.

Vic

Aktiv medlem
Body till Hope Pro II
Nissen skrev:
> Köp en i stål nu då om du har problem med att
> kransarna äter in sig i slitsarna!

Problem, nja egentligen inte. Hade jag inte vart tvungen att ful-singelspeeda hojen med alldeles för tajt kedja, och bryta mig uppför ett bergspass i två timmar under 1001Miglia hade nog den tre år gamla bodyn hållit några år till.

Fast den där nya Hope-prylen ser ju inte så dum ut.

Kneecap

Aktiv medlem
Body till Hope Pro II
Westman skrev:
> Den är häftig den där. Hyfsat dyrt att byta
> hela enheten för £150 när man slitit ut
> kassetten dock..

Tjena!

Min nuvarande kassett kostar 3300:- så då är det faktiskt riktigt billigt.. Dock lär mina titanklingor hålla klart längre än aluklingor.. Fast å andra sidan så slipper jag köpa ny body titt som tätt.. Vilket är fallet med nuvarande setupen..

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer