Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har absolut ingenting emot Bigmollo, han är söt och har fina vader etc etc men varje gång jag öppnar happysidan så blir jag lite skrämd av hans lätt mystiska anlete... kan ingen slänga in nån ny artikel snart? Snälla...?
ÄNTLIGEN!!! Jag skiter på mig varje gång jag loggar in. fixat så jag går raka vägen in på forumet nu. Inget illa ment bigFjollo, men det är jäkligt scary bild.
Hörde rykten att han hann titta på denna tråd medans han var i Kina men blev jättekrängt. Hoppas han kommer tillbaka. Det är förresten konstigt i Kina.
Eller Kazakstan. Han blev inspirerad av Stellans bilder på vägarna där, lite större utmaning än Paris - Roubaix faktiskt.
mzi skrev:
-------------------------------------------------------
> Han mumlade något om att hitta sig själv och
> friheten och drog till Kina. Eller kanske Polen.
Ja jävlar här cyklar man iväg på en liten helgtripp till innersta ful-kina (rapport kommer) och så har man en hel tråd om sig själv.
Jag ska se till att synas på framsidan under hela vintern tills ni spyr. :) Nästa vecka ska jag köpa helsidesannonser i Linköpingsbladet och gödlsa hela landet med bilder på mig själv.