Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tycker säljare har mer rätt än du; man kan skriva/komma ihåg fel medan bilderna visar 172,5mm. Du ska va glad att han står för halva frakten.
45 kr är inga problem för mig ... det är principen hur en annons formuleras . Därför menar jag som köpare blivit felaktigt. BehandladEgentligen tycker jag att du ska få hela summan plus frakt tillbaka eftersom säljaren skrivit fel i annonsen. Men eftersom du verkar outa säljarens användarnamn i ditt inlägg tycker jag ändå att du gott kan stå för de 45 kronorna. Lose-lose situation (kastar bort 45 spänn var alltså).
Förstår inte varför det är anting eller. Det är väl en helhet? Annars kan man ju skita i antingen bilder eller text.Kolla på några bilder istället för annons texten
Det är ju oroväckande
Inte för proffsBehåll vevarna och var glad istället. Skillnaden i längd motsvarar att byta till lite tunnare strumpor.
Skaffa spons då istället för att köpa begagnat mög. ? ?Inte för proffs
Inte för proffs
Du har rätt Jag köpte ett nytt parti istället ..för att låta någon försöka sälja ett beg parti till vintercykeln ..Man måste ju tänka på miljönSkaffa spons då istället för att köpa begagnat mög. ? ?
Du har rätt men jag fattar inte hur man orkar bråka om en skitsak och skitpengar.
Fick se denna annons på happy
Och slog till med ett köp betalade. Med Swish så säljaren vart nöjd
Men när paketet kom hem så visade det sig att vevarna var 172.5 istället för 175 som i annonsen
Säljaren börjar slingra sig när jag påtalade att ett fel uppstått
Han tyckte att jag skulle kolla på de bifogade bilderna där man så klart o tydligt såg att det var 172.5 mm
Säljaren Swishar tillbaka hela köpesumman samt endast halva frakten tillbaka
Han menar att jag skulle se detta i annonsen . Så därför skall jag betala halva frakten ++
Så nu är frågan vem gör rätt o fel
Det handlar om 45 kr i slutändan
Vad tycker panelen
Om du inte använder en skärm där du inte kan förstora upp bilder så ere knappast säljarens fel eller problem.Så om jag lägger ut en annons på cykeldäck .. t.e.x till salu fina TL däck till racer och bifogar några bilder som inte går att förstora upp .
Och i detta fall så var det inte TL däck
Är det köparens problem då menar du ++
Du ser en annons i tidningen för ett plagg till rabatterat pris, när du kommer till butiken hittar du en galge med din storlek och går till kassan och betalar.
När du kommer hem upptäcker du att det inte är den storlek som det stod på galgen utan en storlek mindre, du får självklart byta plagget i butiken och de beklagar det uppkomna misstaget och erbjuder 10% rabatt på nästa köp.
Skulle du stå kvar och tjafsa om tunnelbanebiljetten eller parkeringskostnaden?
Jag kan förstå en princip, men hur man väljer att driva principen gör skillnaden mellan en rättshaverist och någon som går vidare i livet.
Kortare är bättre. Var glad!Inte för proffs
Om jag swishar 45 kr till köparen, kan vi låsa den här tråden då?
Jag var för en gångs skull på gott humör när jag vaknade i morse, men det gick över fort. Fan skulle jag in på det här förbannade autistforumet att göra?