Bra köp eller anusköp?

Bra köp eller anusköp?
Johan_Olsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Men framförallt: Varför ligger cykelkategorin
> på tradera inte under "sport" utan under
> "fordon"?!

"Enligt svensk lag delas fordon in i motordrivna fordon, släpfordon, terrängsläp, efterfordon, cyklar, sidvagnar, hästfordon och övriga fordon."

källa:http://sv.wikipedia.org/wiki/Fordon

Bra köp eller anusköp?
fredrikw skrev:
> är det bara jag som tror att cycleman66 har en
> låtsasflickvän?

Nej.

Bra köp eller anusköp?
imgsplit-1.asp.jpg ht=341
imgsplit.asp.jpg ht=341

Bra köp eller anusköp?
cycleman66 skrev:
> NEJ CYKELN ÄR INTE TILL SALU JAG SÄGER JU ATT
> DET HAR LAGT UTS AV MIN FD FLICKVÄN FÖR ATT
> JÄVLAS MED MIG.CYKELN HAR VARIT MIN ÄNDA FRÅN
> BÖRJAN. KAN VI FÅ SLUT PÅ SNACKET OM DETTA NU

Var det hon som gjorde dessa inlägg också?

http://happymtb.org
"Hej frogge du kan få min TREK 8500 för 7000 kr om det ätr intressant skicka mig et mail elle privatmed" 16/2 -07

"Hej ullis du kan få köpa min trek 8500-05 för 6500 kr spec kan du se på köp och sälj" 9/1 -07

"Jag säljer min trek 8500 för 6 papp om det kan vara något för dig" 2/1 -07

Bra köp eller anusköp?
JA DET VAR DET. JAG SKULLE ALDRIG SÄLJA MIN CYKEL FÖR JAG BEHÖVER DENNA SOM TRANSPORTMEDEL TILL OCH FRÅN JOBBET.SAMT SKALL KÖRA NÅGRA CYKELTÄVLINGAR I ÅR. SEDAN VILL JAG SÄGA TILL ER ALLA SOM ÄR IRONISKA PÅ DENNA TRÅD ATT JAGTYCKER INTE DETTA ÄR ROLIGT MEN R DET NÅGON SOM VILL BYTAMED MIG SÅ SÄG BARA TILL.

Bra köp eller anusköp?
Ok, jag vill inte att du ska bli sur på mig eller någon annan. Men det låter ju tydligen lite intressant att hon bjudit ut din cykel vid tre skilda tillfällen på detta forum (under ditt användarnamn dessutom), samt två varv på tradera. Jag hävdar inte att du ljuger (det finns ju faktiskt en liten chans att det verkligen är så, även om sättet att uttrycka sig är ganska lika mellan din flickvän och dig, men hon kan ju vara en skicklig imitatör).

Men mitt råd om du inte vill sälja den:

skaffa nytt användarnamn eller byt lösenord till denna sajt så att hon slipper att bjuda ut den under ditt namn varje vecka.

prata snällt med henne.

Vad gäller tradera borde det inte vara något problem. Hon borde ju så småningom bli avstängd om hon fortsätter i samma stil. Så med tanke på detta borde du inte ligga i någon riskzon att bli av med din cykel eftersom hon, som juristen sa, saknar rätt att sälja din cykel.

För övrigt ska du säga åt henne att 9000 kronor är för mycket begärt. I bästa fall kan hon få 4500-5000. Bara så hon vet om hon försöker sälja din cykel igen.

Bra köp eller anusköp?
Hmm

No offense mot alla inbladade i härvan, men jag tycker nog att ngn borde gå till botten med detta. Är det som så att flickvännen gjort detta så tycker jag väldigt synd om cycleman66, faktiskt. Men du får förstå att det kan verka långsökt för många då ditt "nick" har postat "annonser" för cykeln med stigande priser.

Skulle det nu vara så att det är en påhittad historia då finner jag inte ord för hur jälvla fult det är att skylla på sjuka människor för att du själv skall pumpa ut varenda krona och skimma marknaden för din cykel.

Nä min åsikt står fast. Detta borde kunna kollas upp utan allför stora ansträngningar av människor med rätt access

det var min 4ören

//Calle

Bra köp eller anusköp?
bjorre skrev:
> Vi stänger härmed tråden och konstaterar att
> det var ett anusköp. Punkt!

Väl rutet! ...och så får det bli.

Bra köp eller anusköp?
Cliff Barnes skrev:
> bjorre skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Vi stänger härmed tråden och konstaterar att
> > det var ett anusköp. Punkt!
>
>
> Väl rutet! ...och så får det bli.

Ett extra anus för 2175 spänn? Vad ska du med två till?

Varifrån kommer egentligen denna benämning "bra eller anus" ifrån som alla är så förtjust i? Känns för mig väldigt mellanstadieaktigt.

Bra köp eller anusköp?
Puffert skrev:
> Cliff Barnes skrev:
> -----
> > bjorre skrev:
> >
>
> > -----
> > > Vi stänger härmed tråden och konstaterar
> att
> > > det var ett anusköp. Punkt!
> >
> >
> > Väl rutet! ...och så får det bli.
>
> Ett extra anus för 2175 spänn? Vad ska du med
> två till?
>
> Varifrån kommer egentligen denna benämning "bra
> eller anus" ifrån som alla är så förtjust i?
> Känns för mig väldigt mellanstadieaktigt.

Helt otroligt att det tog så många inlägg innan tråden hamnade ot...fantastiskt! Jag ska kolla med kompisen som ska köpa cykeln vad han ska med två anus till..återkommer i frågan.

Bra köp eller anusköp?
Mathias skrev:
> Hej Cycleman66, jag köper gärna din Trek för
> 9500:- Den är precis vad jag letar efter. Hör
> av dig till mig via PM!

Nu snackar vi! Ett anus för 9500:- bra sugen? :-)

Bra köp eller anusköp?
Det är jäkligt bekvämt med ett extra anus när man cyklar med Bigmollo faktiskt. 9&5 kan det ju vara värt. Eller jag menar, vad skulle du pröjsat för att slippa Mollo i ändalykten?

Bra köp eller anusköp?
2175:- ?

[edit] 2180:-, vinnarbud!

Jag flyttar snart till enskededalen och får kanske nöjet att följa på en happyride eller tusen så jag svarar då...
-Fast 9å5 för att slippa en Big i krysset, billigt :-)

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp