Bra racer?

Bra racer?
Känns som en bra instegscykel. Scott är trevliga.

Om det är så att du har lite koll cykling och cyklar, står inget om din kunskapsnivå så skulle jag satsa på en begagnad racer. Du får ganska mycket för den summan.

Bra racer?
Scott gör bra hojar men jag skulle nog försöka att hitta någon beg. racer om jag hade den budgeten.

Det finns några saker på hojen som man kanske kommer att vilja byta ut inom en snar framtid; När du cyklat lite mer kommer du känna att hjulen är en självklar uppd. Det är det iofs alltid nästan men instegscyklarna har relativt tunga och tröga hjul. Vevarna; du kommer inte behöva tre klingor fram, fattar inte varför alla lev. sätter på trippelvevar?! Komponentgruppen inkl. bromsar; I shimanovärlden blir funktionen betydligt bättre om man snäpper upp till i alla fall 105.

Lycka till!

Bra racer?
Nej, det där var inget fynd och långt ifrån bra. För de pengarna så kan det vara bättre att leta efter en några år gammal racer, så får du en mycket bättre cykel.

/Leo

Bra racer?
Stort tack för allt feedback! Är som sagt nybörjare även om jag kört mtb i två år så jag har rätt dålig koll. Kanske ska vänta till efter vätternrundan och se om jag kan få tag i en begagnad!

Jag letar vidare helt enkelt! Men den var snygg iallafall :)

Tillbaka
Topp