GoranS
Aktiv medlem
Bra reflexväst för randocykling - Är Sigr Siljan Ultraviz Dual bra?
Vi i Randonneur Stockholm har funderingar på att lägga till en reflexväst till vårt än så länge rätt begränsade utbud av klubbkläder. Då västen är tänkt att kunna användas av våra medlemmar t.ex. vid PBP är det ett krav att den uppfyller EN 1150. I övrigt är vi mer inne på att hitta en väst av bra kvalitet och med god funktion snarare än att nödvändigtvis hitta något billigt.
Så tanken med tråden är förstås att få förslag på bra reflexvästar. Då det ju finns fler som randocyklar i vårt avlånga land misstänker jag dock att det kan finnas ett bredare intresse kring ämnet så jag lämnar tråden öppen för synpunkter på vad som utgör en bra reflexväst och tips på sådana sett utifrån ett randoperspektiv.
Ett exempel på en bra reflexväst upp i slutet av tråden för förra PBP. Började med detta inlägg tror jag. Primärt handlade det om den japanska västen.
Så tanken med tråden är förstås att få förslag på bra reflexvästar. Då det ju finns fler som randocyklar i vårt avlånga land misstänker jag dock att det kan finnas ett bredare intresse kring ämnet så jag lämnar tråden öppen för synpunkter på vad som utgör en bra reflexväst och tips på sådana sett utifrån ett randoperspektiv.
Ett exempel på en bra reflexväst upp i slutet av tråden för förra PBP. Började med detta inlägg tror jag. Primärt handlade det om den japanska västen.
Senast ändrad: