Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Går inte att ha över nollan imho.. Uselt grepp har de dessutom :-)Raggamuffin sa:Kör Arctic GTX höst och vår, lagom ner till ca 5 plus namnet till trots.
Lejon sa:https://www.rosebikes.se/artikel/ma...MIq-GXsL6m2gIVWYuyCh0WEgSFEAQYASABEgKA5fD_BwE Är jag nöjd med ner till drygt noll grader. Svalare men i övrigt bättre än mina north wave arctic gtx. Framförallt är inte sulan så där löjligt hal som övriga vinterskor jag testat. Lätt att spola av också med sitt släta yttre.
magnil sa:Den verkar bra och när man läser runt lite så skall den inte vara så varm!
Nu står det nog mellan MAVIC CROSSMAX SL PRO THERMO WINTER eller 45NRTH JAPANTHER. Japaner kan man se på XXL men finns Mavic i butik någonstans i Göteborgsområdet?
AX3L sa:magnil sa:Den verkar bra och när man läser runt lite så skall den inte vara så varm!
Nu står det nog mellan MAVIC CROSSMAX SL PRO THERMO WINTER eller 45NRTH JAPANTHER. Japaner kan man se på XXL men finns Mavic i butik någonstans i Göteborgsområdet?
Cykelkraft i Sisjön säljer ju iaf Mavic. Om de har några på lager där vette tusan dock..
Ungefär som Shimano är min erfarenhet.magnil sa:AX3L sa:magnil sa:Den verkar bra och när man läser runt lite så skall den inte vara så varm!
Cykelkraft i Sisjön säljer ju iaf Mavic. Om de har några på lager där vette tusan dock..
Tack för tipset. Mavic var ju riktigt billiga där men finns inte l lager i butik. Har 42,5-43 på vanliga skor, 44 på Shimano. Någon som vet hur de är i storleken jämfört med Shimano?
Ungefär som Shimano är min erfarenhet också (den baseras iofs mest på urgamla Shimanoskor, då var de små och smala). Jag har 42,5 (eller 42 2/3) på Mavic och de är tajta. Drar 41,5-42 i ”vanliga” storlekar.Rattnalle sa:Ungefär som Shimano är min erfarenhet.magnil sa:AX3L sa:magnil sa:Den verkar bra och när man läser runt lite så skall den inte vara så varm!
Tack för tipset. Mavic var ju riktigt billiga där men finns inte l lager i butik. Har 42,5-43 på vanliga skor, 44 på Shimano. Någon som vet hur de är i storleken jämfört med Shimano?
magnil sa:Det blev ett par Mavic från Cykelkraft, tack för hjälpen!
AX3L sa:magnil sa:Det blev ett par Mavic från Cykelkraft, tack för hjälpen!
Kul! Hoppas dom har kortare leveranstid på skor än på en Ripmo.