Brand-racercykel

Robmag19

Medlem
Brand-racercykel
Hej. Är förutom ngr hundra mil senaste 20 åren på 100kr's mountainbikes och 3vxl gubbcykel från Ica nybörjare. Kikat på nya o begagnade racer's och för och nackdelar med allt möjligt och hittade denna
som jag efter att snabbgooglat företaget och såg att några härinne tyckte dom var seriösa..... dock inlägg från 2013 men företaget finns kvar så.... Den är beställd iaf och kommer säkert vara bättre än mina tidigare cyklar. Jag har tidigare ngr gånger cyklat till stan "6mil" och både cykel och jag åkt med frugan hem. Tänker att cykeln skall ersätta buss/bil dom ggr jag måste till stan 1-2ggr/m samt en massa nöjes/motions cykling. Så lite nybörjar tips både för "rump" träning och för att undvika skador... Mm. Många verkar ha cykeldator med gps är det en kvarlega eller duger inte smart fånarnas appar?
Robert

Brand-racercykel
Hej!
Jag tycker du kommer långt med en smartphone, jag kör med Wahoos app och deras blue-sensor för fart och kadens. Komoot för navigering. Dock drar det ju en del batteri så det beror lite på hur länge du ska cykla.

Tillbaka
Topp