bsandborgh
Aktiv medlem
Brevetlopp i Sverige 2017
Nu är kalendern publicerad! http://www.randonneurs.se/Kal2017.htm
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
heklamama sa:Ä N T L I G E N
ohellstrom sa:Har ni börjat träna eller?
Henrik_E sa:Antar att de som postar i tråden måste göra en hel serie?
Ja, Linda sa att du skulle vaxa båten också.bigmollo sa:Vilken otur, jag har tvättstugan alla de datumen.
lundatok sa:Ja, Linda sa att du skulle vaxa båten också.bigmollo sa:Vilken otur, jag har tvättstugan alla de datumen.
bigmollo sa:lundatok sa:Ja, Linda sa att du skulle vaxa båten också.bigmollo sa:Vilken otur, jag har tvättstugan alla de datumen.
HÄXJAKT!
GoranS sa:Norrahammarrandonnörerna måste vara riktigt hårda typer, 60 mil som sprintdistans där!
IngvarW sa:Jag skall cykla ALLT ! .... eller i alla fall något lopp...
Konkret sa:Hur långa rundor bör man ligga och träna på för att fixa 40 och 60milarna?
Konkret sa:Hur långa rundor bör man ligga och träna på för att fixa 40 och 60milarna?
bigmollo sa:Vilken otur, jag har tvättstugan alla de datumen.
Konkret sa:Brukar loppen innehålla mycket grusväg?
Konkret sa:Skickar man iväg sina resultat själv eller sköter det sig själv med medaljerna?
Brukar loppen innehålla mycket grusväg?
jonas-ni sa:bigmollo sa:Vilken otur, jag har tvättstugan alla de datumen.
Den norska kalenderna kanske är räddningen, http://www.randonneurs.no/kalender/ .
Kristiansand ska ha 80 tillfällen nästa år ...
bsandborgh sa:Det kan ju låta charmigt att korten skickas till Frankrike där de nagelfars av några farbröder i basker. Men så är inte fallet (längre?). Det som sker nu är att jag får en Excelfil med resultaten från den arrangerande klubben som jag sedan laddar upp på Audax Club Parisens hemsida. Sen kan jag ladda ner godkännandenumren och from nästa år även skriva ut klistermärkena som sedan postas tillbaka till arrangörsklubben.
bsandborgh sa:Det kan ju låta charmigt att korten skickas till Frankrike där de nagelfars av några farbröder i basker. Men så är inte fallet (längre?). Det som sker nu är att jag får en Excelfil med resultaten från den arrangerande klubben som jag sedan laddar upp på Audax Club Parisens hemsida. Sen kan jag ladda ner godkännandenumren och from nästa år även skriva ut klistermärkena som sedan postas tillbaka till arrangörsklubben.
neron sa:Längtar redan till den 7:e januari!!
Konkret sa:bsandborgh sa:Det kan ju låta charmigt att korten skickas till Frankrike där de nagelfars av några farbröder i basker. Men så är inte fallet (längre?). Det som sker nu är att jag får en Excelfil med resultaten från den arrangerande klubben som jag sedan laddar upp på Audax Club Parisens hemsida. Sen kan jag ladda ner godkännandenumren och from nästa år även skriva ut klistermärkena som sedan postas tillbaka till arrangörsklubben.
Inga medaljer? Bara klistermärken? Gillade den första historien bättre :-(
Konkret sa:bsandborgh sa:Det kan ju låta charmigt att korten skickas till Frankrike där de nagelfars av några farbröder i basker. Men så är inte fallet (längre?).
Inga medaljer? Bara klistermärken? Gillade den första historien bättre :-(
Rock sa:Jag har banne mig fortfarande inte fått min medalj från 2014! Jag bojkottar! :) Eller så ses vi den 7januari.
GoranS sa:Tur att man aldrig betalt för någon medalj så att man slipper bli kränkt där också!
Bengt-re sa:neron sa:Längtar redan till den 7:e januari!!
Jag också underligt nog...
Troligen är man dum i huvudet...