Bussningar till Manitou dämpare.

Whiplars

Ny medlem
Hejsan.

Finns det någon som kan tipsa om var jag kan få tag i bussningar till min Swinger 3 way dämpare ?
Dom som satt på dämparen passade ju naturligtvis inte.

Jag har mailat både till Answer products o H&S bike-discount, utan att ha fått något svar.

Någorlunda stolt ägare till en "slapp" Marin Mount Vision.

//Matte

Prova och maila generalagenten eller Marin direkt...
Jag hade samma problem men mätte upp avstånden så bad jag en mekaniker på jobbet att svarva bussningar...
Men jag har en beställning liggande på http://www.bike-components.de/ men de är väl inte min favorit shop då de skickade ett däck ist för ett par och vill inte skicka mig ytterligare ett däck... fast jag betalt för 2 däck...
Så då får de skicka bussningar ist åt mig vilket de sa de kunde göra...
Nu är de iofs över 2 veckor sen jag hörde något från dem :(

Antar att du pratar om de små aluminiumbussningarna. Hallmans fixade fram just Swingerbussningar snabbt när jag behövde men se till att affären faktiskt beställer åt dig så fort som möjligt - det är en typisk beställning som blir liggande i veckor annars. Ring gärna Hallmans själv och ta reda på artikelnumret på bussningarna så blir det lättare för affären.

Men Hallmans har väl gjort sig av med allt vad Manitou heter nu så de kanske inte kan fixa det längre. Det är värt ett försök iallafall. Annars finns det mesta i bussningsväg hos BETD; www.betd.co.uk.

Bikers Corner i Spånga fick iaf tag på en CU bussning till min swinger utan problem. Men nu vet jag inte riktigt vad du är ute efter för bussning, antar att det är dom som ska passa fästena i ramen.

Tillbaka
Topp