[Byggtråd] Barbie Genesis - 650b Croix de Fer från överblivna delar

Kallemanne

Aktiv medlem
Ligger en byggtråd på LFGSS också men kan vara trevligt att se här med:

Hade en Croix de Fer ram från mitten av 10-talet som jag tänkte sälja men som jag hade svårt att skiljas från.
IMG_5486.JPEG

Så planen var att måla om med spray.bike. Blev rosa och handmålade dekaler. Blev lite mer Barbie än vad jag tänkt, så accepterade det hela och målade klarlack med glitter.

IMG_5501.JPEG

IMG_5507.JPEG
IMG_5510.JPEG

Planen är silverkomponenter. Hade inga silvriga vevar så polerade ett par svarta Truvativ vevar
IMG_5497.JPEG

IMG_0410.JPEG

Detta är komponenterna som ska på:
IMG_5511.JPEG

Tanken är city-styre i silver.

Bilagor

• IMG_5505.JPEG
    IMG_5505.JPEG
    633.3 KB · Besök: 98
Absolutely wonderful. "Åh nej, ska han ha svarta komponenter?" hann jag tänka innan jag såg bilden av de polerade vevarna.

Hej kul med lite hejarop. Ja den är i stort klar, saknas bara stänkskärmar. En flytt har kommit mellan så lite svårt att hinna.

Det sitter 47mm däck på den. Stänkskärmar blir lite svårt iom att det är smalt mellan stagen men tror jag ska lyckas bocka eller skära dem för att det ska passa.

Hej kul med lite hejarop. Ja den är i stort klar, saknas bara stänkskärmar. En flytt har kommit mellan så lite svårt att hinna.

Det sitter 47mm däck på den. Stänkskärmar blir lite svårt iom att det är smalt mellan stagen men tror jag ska lyckas bocka eller skära dem för att det ska passa.
Det här är man ju spänd på!

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp