Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det här låter jäkligt intressant. Du som har så fina cyklar. Hur ser målbilden ut? Vilka behov vill du lösa? Jag kapar oblygt N3wtons tråd nu men det har ju redan dragit iväg härJag har precis sålt en. Nere på 3 cyklar. Mitt problem är att jag vill göra en helrockad. Både gruscykeln, MTBn och lådcykeln ska ut på sikt. Men man kan ju inte stå där helt utan cykel! Svår balansgång.
Vill också veta!Det här låter jäkligt intressant. Du som har så fina cyklar. Hur ser målbilden ut? Vilka behov vill du lösa? Jag kapar oblygt N3wtons tråd nu men det har ju redan dragit iväg här️
Begreppet vardagscykel är som du säger brett, jag har tre olika beroende på väder och dagsform.sen står man där och har en jättefin fixie uppbyggd och inser man får en byxvarm cola och en klapp på axeln för den.
Då har jag typ hellre lust att packa ner den i en cykelkartong och kasta in den i ett förråd till framtiden om den inte används idag
Men om man skulle ha tre?
*Fs mtb för skog och fjäll
*Gravel med dubbla hjulset för lvg+grus (tror inte på dubbla hjulset. Men ändå)
*vardagscykel. Det här kan vara allt från en beater till något roligare. Typ stragglern jag har. Beroende på parkeringsmöjligheter. Eller en lekfull Karate monkey/ht. Beroende på prio
Begreppet vardagscykel är som du säger brett, jag har tre olika beroende på väder och dagsform.
Tre tror jag på.sen står man där och har en jättefin fixie uppbyggd och inser man får en byxvarm cola och en klapp på axeln för den.
Då har jag typ hellre lust att packa ner den i en cykelkartong och kasta in den i ett förråd till framtiden om den inte används idag
Men om man skulle ha tre?
*Fs mtb för skog och fjäll
*Gravel med dubbla hjulset för lvg+grus (tror inte på dubbla hjulset. Men ändå)
*vardagscykel. Det här kan vara allt från en beater till något roligare. Typ stragglern jag har. Beroende på parkeringsmöjligheter. Eller en lekfull Karate monkey/ht. Beroende på prio
använder verkligen bara heldämpade då jag reser bort.Tre tror jag på.
Inte mycket fs för min del, men en ht, en gravel med dubbla hjulpar och en lastcykel så är jag (teoretiskt sett) på banan.
Jag är också med på den planen. Fast jag har vissa modifikationer.. En FS mtb som är snabb och rolig på samma gång, en gravel (funkar med ett hjulpar och bra däck), en lastcykel som är rolig, en till gravel med skärmar för vinterdistanscykling alternativt pendling när lastcykeln är för klumpig, en Brompton som är smidig och egentligen oersättlig inom vissa områden. Så ja, det är ju ungefär tre cyklar man behöver då.Tre tror jag på.
Inte mycket fs för min del, men en ht, en gravel med dubbla hjulpar och en lastcykel så är jag (teoretiskt sett) på banan.
Ponera att du bara har tre cyklar, vilka av dina tre skulle du behålla? Bilder och motivering uppskattas!Jag är också med på den planen. Fast jag har vissa modifikationer.. En FS mtb som är snabb och rolig på samma gång, en gravel (funkar med ett hjulpar och bra däck), en lastcykel som är rolig, en till gravel med skärmar för vinterdistanscykling alternativt pendling när lastcykeln är för klumpig, en Brompton som är smidig och egentligen oersättlig inom vissa områden. Så ja, det är ju ungefär tre cyklar man behöver då.![]()
"Du har tre barn, men vilka två skulle du behålla om du bara fick ha två?"Ponera att du bara har tre cyklar, vilka av dina tre skulle du behålla? Bilder och motivering uppskattas!
Jag kan börja
Visa bilaga 855816
Gravel/pendlare. Inte så sexig, men funktionell. Skärmar och navdynamo för extra gubbpoäng.
Visa bilaga 855819
Lastcykel. Tillräckligt kul att cykla på. Skärmar och navdynamo också såklart.
Visa bilaga 855821
Visa bilaga 855823
Den sista blir ju lite av en skarvning här. Surlyns delar ska på brothern, ni fattar.