Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
DarthVidar sa:Detta måste vara en av de snyggaste cyklarna jag sett på länge! Jag älskar lacken, trots att jag inte är så het på blått!
aribr sa:Tackar. En fråga, ventilerna och däckdekalerna måste vara i linje, YAY or NAY?
DarthVidar sa:aribr sa:Tackar. En fråga, ventilerna och däckdekalerna måste vara i linje, YAY or NAY?
Jag har det på alla mina cyklar men palla om de nu är tubeless å allt! Låt det va, ingen vettig människa lär ju bry sig ändå.
EST sa:Låter bra jag postade den på Steel is real är den pulverlackad?
EST sa:Aha Yep har med 185 vet inte om den är billigare dock själv har jag en 155 a på min :) Visst är det gött med så låg standover & mycket dropp!!
aribr sa:EST sa:Låter bra jag postade den på Steel is real är den pulverlackad?
Japp den är pulverlackad.
En till :)
EST sa:Det är lackat inga klibbor?
EST sa:Kul å det med att känna stålet är mera vid lånda utförslöpor å hackigt tnderlag skulle jag säga kan nog vara svårt att märka i snön :) Men normalt så blir man inte lika trött för att ramen flexar å tar lite av smällarna , men som sagt känns nog mera i sommar :)
Jimel sa:Svin snygg!!
aribr sa:Jimel sa:Svin snygg!!
Tack. Behöver nu bara ett ispec2 mount för hope bromsarna. Växelreglaget är "ghettomonterat" just nu, hoppas det håller.
DarthVidar sa:Tack!
Jag funderar på om jag skall våga satsa på NoNi fram ändå och köra RaRa bak typ, jag kör ändå inte så våldsamt :-), jag kör mest vanlig skogsstig ändå.