marr sa:
Rattnalle sa:
Vad skulle vitsen med IS vara?
Trist att en tillverkare som Orange har så sjukt ömtåliga skruvhål för växelörat, det var inte mycket gods där inte.
Angående IS o PM så har jag ingen värdering vad som är bättre osv.
Mycket trist ja, men det är bara ömtåligt sålänge skruven inte sitter där. Lite synd att de skickar den så...
i realitet så spelar set ju kanske mindre roll då rätt få skulle få för sig att sätta på skivor så små att adapter ändå inte hade behövts. o även då skulle ju adapter funka (även om det alltid ä snyggare utan :D), tyckte bara att man numera ser PM på var o vårrännan hoj från början, då IS oken i stort sett är utdöda (med rätta).
angående skadan, kanske mindre risk me bulten där, men bulten ligger ju helar inte flush mot metålen på utkanterna så att säga kan jag tänka mig, så lite märkligt. antingen känsligt eller så en jäkla smäll känns det ju som, för den kom väll i kartong antar jag? och självklart ska man inte behöva börja me att fulmecka o banka tillbaka saker på en sådan fin o dyr hoj, ska vara rät från början, speciellt om det är en limited edition så att säga. nått som även talar för riktiga verktyg när saker ska installeras så som lager osv.