Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jensen sa:Alltså sjuuukt fint bygge!
Willie sa:Helhetsbilder?!?!?!?
Lars.E sa:Willie sa:Helhetsbilder?!?!?!?
Kan det verkligen vara hälsosamt?
Enduro Fredrik sa:Får vi veta prislappen sen för detta bygge eller är det hemligstämplat? ?
marr sa:Enduro Fredrik sa:Får vi veta prislappen sen för detta bygge eller är det hemligstämplat? ?
Har inte koll själv faktiskt... En hel del är återanvänt.
Enduro Fredrik sa:Får vi veta prislappen sen för detta bygge eller är det hemligstämplat? ?
Om man får lite hjälp så...å så måste jag skaffa bb å styrhuvud. Ingen bra snart på jobbet...Jimel sa:Är det en ESTrange på gång? ?
Cyklist sa:Grymt, och pluspoäng för att du lyckades få en vanlig XT-växel att se så bra och passande ut!
JTF sa:Ojojoj, *sväljer* lätt den snyggaste hoj jag sett på Happy i år! Grattis! :-)
skier sa:Grymt snygg!
Går den att cykla på också?
Paco sa:Den var väl ok.....(Ja, jag är avis!)
EST sa:Snygg men vart är snön?
MickeMud sa:Men Jösses va vackert............ska du du verkligen ta ut den i skiten å bomba med.
Jimel sa:Riktigt fin!
aribr sa:Woah, skitsnygg! Finns det svarta fjärar till den där dämparen? Hadde kanske varit ännu bättre, enligt mig :). Ride on!
Raggamuffin sa:Blev jävligt grymt =)
Tergorotas sa:Hur fan har du lyckats med att få en Orange snygg??? :)
Johan777 sa:Riktigt läcker! Orange och Öhlin verkar vara en bra kombo. :-)
UrTomas sa:Årets snyggaste cykel!!! Ja jag tror tom det är den snyggaste jag någonsin sett ;)
Och kör med gul fjäder, passar perfekt till Maxxis-loggorna och Brink-loggan på skärmen :)
Johan777 sa:Sen är ju namnet en 10 poängare... Scött Canyön Radön mfl är ju inte lika ballt som en Örange. ;-)
JojjeM sa:Sjukt läcker hoj.
Men "Boba Fett", är du från Göteborg eller?!? ;)
/Johan
qma sa:Otroligt fint! Bra cliffhanger-nivå på tråden tills du blev klar oxå.
marr sa:JojjeM sa:Sjukt läcker hoj.
Men "Boba Fett", är du från Göteborg eller?!? ;)
/Johan
Haha nä, de är jag inte.