Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är du så ihärdig så är du minst två valörer ädlare än Autosol-gubbe. Snyggt jobbat!Det är bara att erkänna att jag inte är något Autosol-ämne. Skrapa färg är både tråkigt och slitsamt, men nu är det gjort. Inväntar dock lite varmare väder innan sprayburkarna kommer fram.Visa bilaga 547892
Är du så ihärdig så är du minst två valörer ädlare än Autosol-gubbe. Snyggt jobbat!
Akta dig för autosolträsket och lev kvar så länge du kan i villfarelsen att det är cyklingen som är det primära.Jag köpte faktiskt en tub Autosol för någon vecka sedan i en fåfäng förhoppning om att jag skulle börja putsa på saker. Tycker dock fortfarande att det är roligare att cykla än att meka, vi får se om jag kan växa in i det.
Rubbing och vax är det primära.Akta dig för autosolträsket och lev kvar så länge du kan i villfarelsen att det är cyklingen som är det primära.
Att stjäla till sig lite tid, och att dessutom pricka in det när det inte regnar visade sig vara svårt. Grundfärgen på plats.
Visa bilaga 549836
Ser lovande ut!
Färgen skulle på i två lager. Första lades efter mörkrets inbrott, nästa fas hetsades in under en timmes barnvakt. Regnet öste ner, men fick göra lite plats under cykeltaket. Platsar snudd på i "visa din misär"-tråden.
Visa bilaga 549837Visa bilaga 549838Visa bilaga 549839Visa bilaga 549840
Så här i efterhand blev det visst samma färgtema som någon 3T-ram, det var inte riktigt planen från början.
För att vara debut i rammåleri så är jag ganska nöjd. Vi får se om det blir bra om någon dag när klarlacken ska på.
Grymt snygg detalj med snörets färg!
Tummen upp! Inga röda inslag noterar jag med tillfredsställelse. :)
Tackar hjärtligast.Grym tråd och snyggt räddat!!
Supersnygg cykel och plus för att väskan inte matchar. Totalen är toppen.Tackar hjärtligast.
Det blev ett gäng mil på den i somras, spännande att köra smalt bockstyre och fixed på stig :)
Visa bilaga 590224