Byt-låna woom 2 mot likvärdig 16 tum

Kenntoft

Medlem
Hej

Jag kollade köp och sälj och använde även sökfunktionen men jag hittade ingen lämplig tråd.
Vår äldsta son 4,5 år har en woom 2 som nu är för liten. Hans lillebror är bara 1,5 år så det är 1,5-2 år kvar innan han kommer att ge sig på den.
Jag funderar på att sälja den för att köpa en ny 16, men då måste jag ändå köpa nåt liknande igen till lillebror.
Kanske finns det nån annan familj där ute med en woom 3 (eller nåt liknande) över och småsyskonet egentligen ska cykla på en woom 2 och vill byta-låna under 2023?
Vi bor i Stockholm.

Xxl har rea på 16” nu. Köp en 16” för 1500 kanske kan vara något, eller din 4,5a kanske är för stor för den?
Låter ju lite bökigt med att bytlåna med okänd person då skicket är svårt att utröna.
Jag skulle iaf ha sålt woomen och köpt en ny när det behövs (ja eller begdå).

Hej

Jag kollade köp och sälj och använde även sökfunktionen men jag hittade ingen lämplig tråd.
Vår äldsta son 4,5 år har en woom 2 som nu är för liten. Hans lillebror är bara 1,5 år så det är 1,5-2 år kvar innan han kommer att ge sig på den.
Jag funderar på att sälja den för att köpa en ny 16, men då måste jag ändå köpa nåt liknande igen till lillebror.
Kanske finns det nån annan familj där ute med en woom 3 (eller nåt liknande) över och småsyskonet egentligen ska cykla på en woom 2 och vill byta-låna under 2023?
Vi bor i Stockholm.
Hej,
Vi har en röd woom 3 som vi gärna lånar ut ifall vi kan låna er 2:a! Vår son är 3,5 och har nåt år kvar innan han kan använda 3:an!
Mvh
Martin

Tillbaka
Topp