Byta end caps dt swiss

oscm

Medlem
Byta end caps dt swiss
Hjälp, jag har ett hjulpar från dt swiss med end caps för genomgående axel och behöver byta mot de för quick release, som jag fick med.

Bakhjulet var en barnlek, det var bara att dra ur dem och trycka i de nya, men det är fullkomligt lögn att få loss de på framnavet. Det känns som att jag missat nåt och google hjälper mig inte.

Hur gör jag?!

Byta end caps dt swiss
Tack för ditt tips, men jag lyckades till slut med en lagom stor platt skrumejsel bända ur dem.

Att saker ska vara så svårt...

Byta end caps dt swiss
Såg en fin video där dom klämde åt capen med "insidan" av en polygrip, dvs inte själva käften för att lyckas med det där. Såg smidigt ut.

Byta end caps dt swiss
oscm sa:
Hjälp, jag har ett hjulpar från dt swiss med end caps för genomgående axel och behöver byta mot de för quick release, som jag fick med.

Bakhjulet var en barnlek, det var bara att dra ur dem och trycka i de nya, men det är fullkomligt lögn att få loss de på framnavet. Det känns som att jag missat nåt och google hjälper mig inte.

Hur gör jag?!

Vad är det för hjul? Det är inte säkert att du har rätt grejer. Framhjulsnavet är ofta en hjulaxel på DT Swiss.

https://www.bike-discount.de/en/buy...rYDCaZiHWKRJbAH86s5w7GW8ga6H7Ug0NfxoCrzjw_wcB

Sådan till exempel.

Tillbaka
Topp