Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nollaemmer sa:Vi har förstått att du anser dina åsikter vara likt mose stentavlor och att du alltid ska ha sista ordet likt en grälsjuk kärring men lägg ner nu eller kom med lite motiveringar (fast då lyser det ju iofs snart igenom att det är åsikter).
+1. Många tips och det verkar oftast finnas en uppriktig önskan att hjälpa till (även om jag inte hålller med om allt och oftast inte ens orkar försöka läsa allt). En viss övervikt mot ett visst märke känns kanske tjatigt ibland, men vem har inte sina käpphästar man vevar om och om igen?castrello sa:+1ceel sa:Freddie L sa:Fattar inte varför det ska huggas på Sixten när han hjälper till med konkreta tips. Börjar bli j-ligt tröttsamt, ni som håller på borde fundera på varför ni gör det.
+1
ceel sa:Sixten Fors sa:OBS! Detta inlägg har flaggats som obegåvat.
Sixten Fors sa:
Släpp det och gå vidare, du gör inte direkt saken bättre.
Sixten Fors sa:ujja sa:Endurace verkar vara fina cyklar...
Jag skulle skippa Endurace och satsa på Ultimate. Skillnaden är +2 cm stack och -2 cm reach och för kort hjulbas. Byt istället stam på en Ultimate, vänd den uppåt istället för nedåt, använd en spacer om du behöver den extra höjden. Endurace kommer med typ 2 cm bredare styre, du kan välja bredare styre även till Ultimate, utan kostnad.
Helt rätt, har dragit dit ett par 105 pedaler sedan invägningen, skulle tro att det blir 250g till.NickPick sa:Snygg, men du ska väl cykla den med pedaler..? Butikerna väger utan pedaler då det inte ingår.
Hur känns den?
Hade nog tänkt köra skärmlöst men skulle jag ändra mig blir det nog något liknande som raceblade.Bengt-re sa:#Sådärja !
Mycket snittsigt!
Skall det på fina plåtskärmar också eller blir det raceblade bara?
Hjulen blev fina, ja vad tusan - hela cykeln blev rejält fin! Fräsht!