Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Just nu är det V-broms men jag kan byta till fälgbroms om jag hittar en gaffel jag vill ha. När det kommer till däck så tänkte jag mig något trevligt gravel-däck, Conti Cyclocross el likn så 35 mm måste få plats.Kolla om nuvarande är rak 1 1/8 eller tapered (avsmalnande). Sen måste du tänka på om du har fälgbroms eller skivbroms samt hur breda däck du vill kunna ha.
Just ja, men då blir det svårare för jag vet ju inte offset på min nuvarande gaffel. Det går kanske att mäta upp hyfsat?Även gaffelns offset bör vara lik originalet om du vill ha samma köregenskaper.
Just ja, men då blir det svårare för jag vet ju inte offset på min nuvarande gaffel. Det går kanske att mäta upp hyfsat?
Gaffeln från Wiggle jag länkade ovan tar 28c som bredast. Ett sånt här https://www.wiggle.se/schwalbe-marathon-plus-smartguard-ovikbart-racerdack/Ett mönstrat däck som får plats i en race-gaffel då? Broms kan jag byta mot en vanlig fälgbroms om jag slänger på momentomvandlare.