Olle Karlgren
Medlem
Byxor
Tjena. Jag är 195 och ganska smal och letar efter typ Dh byxor. Någon som har något bra tips på byxor så får ni gärna skriva det.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Olle Karlgren sa:Tjena. Jag är 195 och ganska smal och letar efter typ Dh byxor. Någon som har något bra tips på byxor så får ni gärna skriva det.
Mycketvillhamer sa:Nukeproofbrallorna sitter bra i både L och XL men är precis så det räcker till på längden, kan inte riktigt bestämma vilka jag gillar bäst av storlekarna. XL känns lite längre, men det är nog bara för att de är lite mer baggy, benlängden ska vara samma på båda (85cm).
Klavikel sa:Hur funkar MT500 med knäskydd, får det plats?
jingleyschmidt sa:Om byxorna är lagom långa när man står upp så är ju risken stor att dom åker upp vid anklarna när man cyklar, vilket man kanske inte vill. Lite marginal är ju bra att ha så man är flexibel. Samtidigt vill man ju inte ha för baggy byxor så man fastnar med dom i sadeln när man ska på och av och när man rör sig runt. :D
Det är ett jävla gissel att hitta optimala (för en själv) cykelbyxor just. :D
Salabaladala sa:Mycketvillhamer sa:Nukeproofbrallorna sitter bra i både L och XL men är precis så det räcker till på längden, kan inte riktigt bestämma vilka jag gillar bäst av storlekarna. XL känns lite längre, men det är nog bara för att de är lite mer baggy, benlängden ska vara samma på båda (85cm).
XL är definitivt mer smickrande på dig.
Klavikel sa:Hur funkar MT500 med knäskydd, får det plats?
Mycketvillhamer sa:Jahopp, då har Gore-byxorna kommit med ...Och de var ju lite av en besvikelse. Bra på längden och i midjan, men lite vida ben och en kvardröjande känsla av tysk läderbög. Inget utrymme för skydd under.