Cambridge affärer velodromer?

• Trådstartare Trådstartare SLO
  • Start datum Start datum

SLO

Ny medlem
Skall till Cambridge i 2 dagar, och är väl inne just nu i en ofantlig prylhunger.
Söker mig alltid till Cykelaffärer när jag får tillfälle att resa. San Francisco tex var en lyckosam stad när det gällde den sidan. Jag tror inte det är något speciellt billigare i Cambridge men har alltid förhoppningar om hitta gamla affärer med priser som fastnat i tiden (70-tal) Försöker hitta ulltröjor eller besöka någon Velodrom. Jag har sökt på nätet men det enda träffar är ett antal cykelklubbar och någon enstaka affär med nylontröjor.

Tips någon?

SLO

Vilket Cambridge? Jag råkade vara i Cambridge häromveckan utan att se några cykelaffärer. Men det var i New England. Du kanske skall till Old England?

Fikasvettot skrev:
-------------------------------------------------------
> Vilket Cambridge? Jag råkade vara i Cambridge
> häromveckan utan att se några cykelaffärer. Men
> det var i New England. Du kanske skall till Old
> England?

Om du menar i Cambridge, Massachusetts, så kan jag meddela dig att du gick miste om några stycken riktigt bra cykelbutiker.

Dåligt med vettiga cykelaffærer i Cambridge. Bodde dær førra året men hittade ingen bra før lite mer avancerade prylar.
Cykelaffærer med gamla rostiga damcyklar o dylikt finns det dæremot massor av...

Hej!

Jag bodde i Cambridge i många år och det finns ingen bra cykebutik. Andra butiker finns det gått om, bara tar sig in mot centrum!

Tillbaka
Topp