Campagnolo Centaur utan kolfiberdelar
Är på jakt efter en Campa Centaurgrupp till min klassiska stålräser, men det är förbannat svårt att hitta något utan en massa kolfiberdetaljer. Har funnit till bra pris på http://www.shinybikes.com/bikes/campagnolo-centaur-groupset.html, men det skulle inte se så snyggt ut med kolfiberreglage. Misstänker dessutom att det är kolfiber på bakväxelparallelogrammet, har mailat för att fråga, men inte fått svar än.
Vet någon om det fortfarande tillverkas Centaurreglage i alu? Var kan jag hitta det isf?
Annars är väl alternativet att försöka få tag på en överbliven eller begagnad 2009 grupp, men det är lättare sagt än gjort.
Några här avrådde dessutom från att köpa tiodelade campagrupper, kan någon förklara varför? För att allt kommer bli 11sp inom en snar framtid och det blir svårt att få tag på delar?
Eventuella övriga tips mottages tacksamt.
Vet någon om det fortfarande tillverkas Centaurreglage i alu? Var kan jag hitta det isf?
Annars är väl alternativet att försöka få tag på en överbliven eller begagnad 2009 grupp, men det är lättare sagt än gjort.
Några här avrådde dessutom från att köpa tiodelade campagrupper, kan någon förklara varför? För att allt kommer bli 11sp inom en snar framtid och det blir svårt att få tag på delar?
Eventuella övriga tips mottages tacksamt.