Cannondale oseriöst företag?

Riktiga män svarvar sina egna reservdelar

Bilagor

• 1229.webp
    1229.webp
    250.9 KB · Besök: 63
Du menar att man kan använda sina forumpoäng till att ställa frågor? Intressant. Har aldrig riktigt fattat poängen med dem.
Jag har en teori om att vid uppnådda 1000 trofépoäng erhåller man en värdecheck på Ica som kan lösas in mot ett halvt kilo kaffe. Frågan är förstås om det räcker med 1000 poäng i dagsläget, kan ha höjts till 2500 kanske.
Någon som erfarits nåden?

Jag har en teori om att vid uppnådda 1000 trofépoäng erhåller man en värdecheck på Ica som kan lösas in mot ett halvt kilo kaffe. Frågan är förstås om det räcker med 1000 poäng i dagsläget, kan ha höjts till 2500 kanske.
Någon som erfarits nåden?
Går det ens att nå dit?

Jag hittade den också, men trodde att den kankse var oseriöst för att åtta av såna kit på lager kändes som för många. Jag ser dock inte direkt något suspekt.

Tycker dock att det är konstigt och dåligt att Cannondale själva inte har nån kit på lager.
Dubbla priset dessutom, men men.
Dom är nog seriösa.

Det är i princip på väg att bli lagkrav, vilket är toppen. Har precis skickat en tre år gammal torktumlare för 15tkr till tippen. Det måste få ett slut. Nya EU-direktiv kommer göra att det straffar sig att tillverka slit och släng.

Tjena!

Det är ju ett lagkrav sen Mars 2021 att det ska finnas reservdelar till vitvaror. Så det lät ju otroligt märkligt att du behövde slänga din.

Har aldrig haft problem med att beställa reservdelar till just vitvaror och även rätt mycket äldre sådana. Från diverse olika märken. Men man har fått lita rätt bra på sia Google-Fu.
Blev ju enklare iom att Google Lens kom, pumpen på svärfars textiltvätt dog och tillverkaren kursade för fem år sedan. Snabb bildgoogling så gick den att hitta online.

Tillbaka
Topp