Canyon leveranstider

fury1

Ny medlem
Canyon leveranstider
Enligt Canyon så är leveranstiderna ca 8 dagar. Är det någon här som fått sin cyckel tidigare, efter att ha beställt den med status omgående/tillgänglig/immediatley?

Canyon leveranstider
Jag beställde en torsdag vid lunch. Statusen var "omgående". UPS lämnade paketet på måndag förmiddag. Ganska nöjd med den leveranstiden! ;-)

Canyon leveranstider
Beror på om den finns som expressbike eller inte. Min som beställdes en lördagkväll och fanns som expressbike blev levererad till dörren på torsdag eftermiddag.

Canyon leveranstider
Beställde på en helg för ett tag sedan, dom försökte ringa på/leverera den torsdagen efter.. var tvungen att hämta på uthämtningsstället, men kan verkligen inte klaga på leveranstiden. Den var dock redo för leverans när jag beställde.

Canyon leveranstider
Beställde en Aeroad SL 4 januari blev lovad leverans till vecka 12, blev dock försenad till vecka 19................ Idag Onsdag fick jag ett mail att dom har skickat den med UPS.
Gissa om jag längtar efter den, är något trött på min vinterhoj vid det här laget.
Visst är det lång leveranstid på den ( lite över 5mån ) men det är ju en ny modell, kontakten med Stefan på Canyon har varit kanon. Återkommer med bild på den

Ha `de // Raceit

Tillbaka
Topp