Canyon outlet (köpråd)

knthvst

Medlem
Canyon outlet (köpråd)
Hej,

Jag är på jakt efter en landsvägscykel och har kikat lite på canyon endurace CF 7

Nu är den ju helt slutsåld så jag antar att den är populär redan som det är. Min fundering är om någon vet hur det brukar se ut under höst/vinter i Canyons outlet? är det mycket cyklar till utförsäljning då?

Min plan är väl att köpa en endurace eller ultimate för max 30k

Canyon outlet (köpråd)
Hej,

Jag är på jakt efter en landsvägscykel och har kikat lite på canyon endurace CF 7

Nu är den ju helt slutsåld så jag antar att den är populär redan som det är. Min fundering är om någon vet hur det brukar se ut under höst/vinter i Canyons outlet? är det mycket cyklar till utförsäljning då?

Min plan är väl att köpa en endurace eller ultimate för max 30k
Först, det är ju rätt stor skillnad på endurace och ultimate. Känns inte som man ska välja den ena eller den andra enbart pga bra affär?

Men under de perioder jag haft ögonen på Canyons outlet har det varit dåligt med bra deals i den prisklassen, främst på dyrare modeller det varit bra rabatter.

Vad som kommer framöver är det väl lite svårt att se mönster i. Senaste åren har vi ju haft både cykelboom och lågkonjuktur där tillverkare går i konkurs. Svårt att dra några slutsatser då.

Under sommaren har det funnits bra reor på en del cyklar så det talar väl för att även Canyon borde kunna rea ut något..

Canyon outlet (köpråd)
Brukar inte vara några fantastiska reor hos Canyon, speciellt inte på instegshojar i den prisklassen. Tvärtom så brukar dom sälja slut på några veckor till ordinarie pris.
Finns nog bättre chanser att hitta nåt fynd på köp & sälj.

Tillbaka
Topp