Cheap bike build off

Jesper_F

Aktiv medlem
Cheap bike build off
Jag startar tråden med mitt bidrag till årets cheap bike buildoff.

Det här är version 1.0 av mitt mad Max-bygge.
Ramen har köpts här på happy och en hel del av delarna kommer från Yardsale-tråden. Ramen har badat i färgborttagning och sedan målats om, och passade även på att föreviga förra årets handledsfraktur… Sen blev det en omklädd sadel och styrlinda från svenska grepp. Version 2.0 kommer bli med pakethållare och 1x11 istället för nuvarande 1x10.

Fyll gärna på med fler byggen, har sett att @Bonicon byggt, men jag tänker att det finns fler?😁

Bilagor

• IMG_4873.webp
    IMG_4873.webp
    1.2 MB · Besök: 310
  • IMG_4876.webp
    IMG_4876.webp
    1 MB · Besök: 248
  • IMG_4882.webp
    IMG_4882.webp
    612.1 KB · Besök: 234
  • IMG_4867.webp
    IMG_4867.webp
    532.7 KB · Besök: 246
Cheap bike build off
Visa bilaga 753680

Jo, jag skickade in min...skapelse...rätt kul att bygga men jag förväntar mig inte att den drar ner några röster.

@Jesper_F: jag har inte sett din på IG, vad har du för användare där?
Har inte postat nåt på Instagram, behöver man det? Jag ska kolla sista avsnittet på din nu ikväll tänkte jag. Jag testade ditt tips om att klippa slangen innan man lindade kedjestaget o det blev ju mycket bättre på det sättet👍 Jag gjorde på samma sätt på styret under styrlindan för att bygga upp o dämpa lite.

Jag tror säkert att du plockar ett gäng röster på din, tydlig stil/stuk som man känner igen från din kanal 😁

Cheap bike build off
Har inte postat nåt på Instagram, behöver man det? Jag ska kolla sista avsnittet på din nu ikväll tänkte jag. Jag testade ditt tips om att klippa slangen innan man lindade kedjestaget o det blev ju mycket bättre på det sättet👍 Jag gjorde på samma sätt på styret under styrlindan för att bygga upp o dämpa lite.

Jag tror säkert att du plockar ett gäng röster på din, tydlig stil/stuk som man känner igen från din kanal 😁

Du måste skicka ett mejl till Max med ett foto av bygget (DS) med en lista av vad delarna kostat dig. Deadlinen var igår.

Cheap bike build off
Hey Guys ! I have recently moved to sweden and i'm looking to buy an old re-built MTB but i really have no idea about where to look ! Do you have any idea ? thanks in advance !

Cheap bike build off
Tillbaka
Topp