Code rsc/ G2 rsc

Hälsingland

Aktiv medlem
Code rsc/ G2 rsc
Hej bullen, jag har ett problem. Jag har en åkomma i högerhanden vilket gör att jag blivit märkbart svagare i den och stumnar snabbt när jag kör park.

Skulle behöva en kraftigare broms bak och tittar på Code rsc, har G2 RSC idag. Har letat om det finns lösa ok att köpa men hittade inga bara levers. Men är levern densamma till G2 eller är behållaren större på code? Annars kan jag ju bara köpa en Code R och byta oket?

Code rsc/ G2 rsc
Jag hade passat på att byta ut mot code både fram och bak, sen sälja g2rna.

Annars finns https://www.bike24.com/p2232338.html

Bikester har rea nu och man får en komplett code r för typ 1100:-. Funderade om jag skulle haft 200 mm skiva bak också för att underlätta. Det kommer tyvärr bara bli sämre så till nästa år är jag förmodligen ännu svagare.

Jag har inga problem att få kraften att räcka till fram.

Code rsc/ G2 rsc
Vad menar du med byt slang?

200 lär få plats, 180 är standard så det är ju bara att köpa ett pm+20 antar jag?
180 utan adaptor? Borde få plats. På min blir det lite skarp vinkel på slangen bara.

Ja, teorin kanske du får någon fördel om du byter höger vänster men svårt för någon annan att bedöma men så fall kan man kräma på med 220

Code rsc/ G2 rsc
180 utan adaptor? Borde få plats. På min blir det lite skarp vinkel på slangen bara.

Ja, teorin kanske du får någon fördel om du byter höger vänster men svårt för någon annan att bedöma men så fall kan man kräma på med 220
Aha du menade så, ja jag har funderat på det också men börjar så här. Det var riktigt bra priser på just skivor och bakbroms nu på bikester.

Köpte 2x200mm och adapters och en Code rsc rear, 10% koden funkade även på rean ?. Funkar det ändå inte kanske min park-karriär är över... Åtminstone tills jag opererat mig och blivit återställd.

Code rsc/ G2 rsc
Aha du menade så, ja jag har funderat på det också men börjar så här. Det var riktigt bra priser på just skivor och bakbroms nu på bikester.

Köpte 2x200mm och adapters och en Code rsc rear, 10% koden funkade även på rean ?. Funkar det ändå inte kanske min park-karriär är över... Åtminstone tills jag opererat mig och blivit återställd.

cat-without-legs-we-can-rebuild-him-we-have-the-technology.jpg

Tillbaka
Topp