Crescent Exa e20 - hiss eller diss?

• Trådstartare Trådstartare 3dx
  • Start datum Start datum

3dx

Aktiv medlem
Hej!
Jag har möjlighet att köpa en Crescent EXA E20 som endast är testad till bättre pris

Är detta ett klipp? Eller ska jag lägga pengarna på en annan cykel? Dock får man knappt de komponenterna på en annan cykel för samma peng.

Senast ändrad:
Dock får man knappt de komponenterna på en annan cykel för samma peng.
Jodå, för 25665 SEK får du en helt ny Cube Agree C:62 Race med fri frakt från Bike-Discount. Nedsatt 10% och finns i två färger.

Har svårt att tro att den inte håller bra kvalitet, och så har du ju garanti på den antar jag?
Har otroligt dålig erfarenhet av ett garantiärende hos Crescent. Dock ganska många år tillbaka så det kan mycket väl vara bättre nu.

Kedjelinjen var ordentligt fel och flera växlar helt obrukbara. Crescent hävdade att man inte skulle kunna använda lillklingan och de tre högsta växlarna på kassetten. Bittra minnen och många distanser vid vevlagret, aldrig mer Crescent för min del.

Har haft flera premiumcyklar och min Exa 2018 med Di2 var definitivt bland de bättre jag haft. Jag tycker du får mycket hoj för pengarna.

Det blev ingen cykel? Den såldes för jag velade... mitt egna fel.

men herregud vilken fin och trevlig hoj.

Får man tipsa om Wilier Gtr? En krona under budget hos cykelmagneten. Inte ultegra men 105 om det duger och ett märke med mycket historia om det är av vikt. Och sist men inte minst-Italiensk!

Tillbaka
Topp