[Cross] Parkrace 25/10 - Inbjudan - Etapp 1/3

• Trådstartare Trådstartare Boe
  • Start datum Start datum
SuperApe skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag bangar. Det verkar bli skitväder.

Har du fått nog=)

Nä, sanningen är att jag ska ha samkväm på kvällen med nya arbetskompisar på mitt nya jobb. Ska slicka röv helt enkelt. Annars hade jag inte bangat 30 min lervälling. Faktum är att jag sett framemot det. Men det går väl fler crosståg.

Tyvärr missar jag onsdagens tävling på grund av att jag skall ner till Tyskland på tisdagskväll. Jag tar dock med crossen för lite "offpist" åkning -;))

Hur som helst, när går resterande tävlingar (2 och 3)?

Har jag missat den information om datum och plats för nästa etapper?

Vi postar plats och datum för del 2 och 3 så fort dom är spikade. Vi kommer precis som parkteatern turnera runt för varje etapp.

Det blir lungsprängfest på onsdag!

Efter ofrivilligt cykeluppehåll hela sommaren så är jag otroligt sugen på ett parkrace.
Jag kommer med en uppdaterad Bettan.
/christer

Åjävlar va det ska rejsas imorgon!

outlaw06_9_13_0244_n.jpg ht=433

Det är klart dom har, hur skulle det annars se ut? Cykla på gräsmattan utan att stadsdelsförvaltning och polis godkänt, va?

Wasabi skrev:
-------------------------------------------------------
> Har ni tillstånd för detta evenemang?

MVH/ M ;)

Bilagor

• nattyfaboo1.gif
    nattyfaboo1.gif
    5.6 KB · Besök: 75
Det känns skönt att få det här utrett. Kan vi dra ett streck över det nu?

Senast redigerad av en moderator:

Här har du ett streck som du kan dra.

Edit: Gjorde ett längre streck, det första var för kort.

Jag hade hoppats på att hinna komma o kika men pga några dagars förkylning och hemmavarande så blir det kvällsjobb istället :(

Hade inte målarn stått och hackat mig i ryggen (ja det finns faktiskt hantverkare som håller tiderna....) för att jag ska få döttrarnas nya rum färdiggipsat hade jag också kommit och tittat. Nu blir det gipskniv, dito rasp och 32mm gipsskruv istället.

Kör hårt ni som ska köra!

Kommer inte heller... det var det där med licensen :-/
Kör dom 2 sita deltävlingarna i kalas-cx cupen istället :-)

klart öijer måste få veta! =D
sjukt intensiv och rolig bana! halva banan var knixiga svängar nerför, på gräs och asfalt med blöta löv. Sedan fick man köra ca 20 m i djup sand och runda ett gäng gungor och hoppa över ett staket och sedan fick man köra upp igen, kul som attan! =D
falukillen var rubbat snabb, röd/vit var ganska snabb på sin mtb. 30 min + 2 varv för segraren, jag punkade och bröt efter 21 minuter när jag låg trea. jäkla kedja hoppade 3 ggr också.

När blir nästa race?
Då får jag lägga mig i tid natten innan och inte lägga mig på soffan och vila efetr jobbet=)

Tack till alla som kom och körde! Riktigt kul med så bra uppslutning från alla typer av crossare!

Vädret kunde ju ha varit mycket bättre med någon form av nederbörd osv, vi får se hur vi kan lösa det till nästa etapp.

Vi fortsätter reka bana i nästa park som blir vitabergsparken, återkommer med inbjudan snarast.

Kaijan: Att "luta sig" en stund efter jobbet kan få farliga konsekvenser, som synes! Risken för narkos brukar vara överhängande! ;)

Tack för senast Bo och C/O.
Det gav ju mersmak att köra parkrace. Kroppen kändes som om jag hade supit, tokdansat och sovit i tällt när jag vaknade på torsdagen. Hoppas på fler Fixiefreaks nästa gång.

/M

PS. Jag ska prova MTB någon gång ;)

Tillbaka
Topp