CharlieLittle
Medlem
Cube Attention Pro eller White XC 290 Pro
Hej,
Min kropp håller inte för löpning längre så tänker köpa en mountainbike för lite cardio. Jag bor i Skåne så i praktiken kommer den nog mest att köras på vanlig väg, men också på lite lättare trails/skog.
Jag har kollat på följande cyklar på XXL:
www.xxl.se
Är det någon av dessa som är att föredra eller är det mer eller mindre jämnt skägg? Kanske ngt annat alternativ i samma prisklass som ni tänker på.
Tacksam för all input!
Min kropp håller inte för löpning längre så tänker köpa en mountainbike för lite cardio. Jag bor i Skåne så i praktiken kommer den nog mest att köras på vanlig väg, men också på lite lättare trails/skog.
Jag har kollat på följande cyklar på XXL:
Cube Attention Pro Metallicgrey ́N ́Black 25, hardtail-mountainbike, unisex - Mountainbike - Cube Attention Pro Metallicgrey ́N ́Black 25, hardtail-mountainbike, unisex | XXL
Läs mer om Cube Attention Pro Metallicgrey ́N ́Black 25, hardtail-mountainbike, unisex. Trygg handel med prisgaranti och 28 dagars öppet köp
Är det någon av dessa som är att föredra eller är det mer eller mindre jämnt skägg? Kanske ngt annat alternativ i samma prisklass som ni tänker på.
Tacksam för all input!