CharlieLittle
Medlem
Cube Attention Pro eller White XC 290 Pro
Hej,
Min kropp håller inte för löpning längre så tänker köpa en mountainbike för lite cardio. Jag bor i Skåne så i praktiken kommer den nog mest att köras på vanlig väg, men också på lite lättare trails/skog.
Jag har kollat på följande cyklar på XXL:
www.xxl.se
www.xxl.se
Är det någon av dessa som är att föredra eller är det mer eller mindre jämnt skägg? Kanske ngt annat alternativ i samma prisklass som ni tänker på.
Tacksam för all input!
Min kropp håller inte för löpning längre så tänker köpa en mountainbike för lite cardio. Jag bor i Skåne så i praktiken kommer den nog mest att köras på vanlig väg, men också på lite lättare trails/skog.
Jag har kollat på följande cyklar på XXL:
Cube Attention Pro Metallicgrey ́N ́Black 25, hardtail-mountainbike, unisex - Mountainbike - Cube Attention Pro Metallicgrey ́N ́Black 25, hardtail-mountainbike, unisex | XXL
Läs mer om Cube Attention Pro Metallicgrey ́N ́Black 25, hardtail-mountainbike, unisex. Trygg handel med prisgaranti och 28 dagars öppet köp
XC 290 Pro Space Black 25, mountainbike, hardtail, herr - Mountainbike - XC 290 Pro Space Black 25, mountainbike, hardtail, herr | XXL
Läs mer om XC 290 Pro Space Black 25, mountainbike, hardtail, herr. Trygg handel med prisgaranti och 28 dagars öppet köp
Är det någon av dessa som är att föredra eller är det mer eller mindre jämnt skägg? Kanske ngt annat alternativ i samma prisklass som ni tänker på.
Tacksam för all input!